Sinds vandaag een probleem met de 3 SmartWifi pods van Ziggo. Ik had/heb zeer slechte wifi op willekeurige momenten en met mijn GB abo haalde ik boven soms maar 50 Mbit/s. Vlakbij het zwarte modem kwam ik rond de 700 Mbit/s (dus OK) Maar de pods vertikken het en de app ziet van alles en nog wat.
Dus vandaag Ziggo gebeld die het modem terugbrachten naar de fabrieksinstellingen. Hierna zou ik de pods normaal kunnen installeren ofwel in het stopcontact drukken. Doch de spot waren al bekend bij het plaatsen en toevoegen bracht verwarring. Nu is het zo ver dat overal in de app bij "verbinding" onbekend staat. Dat de pod niet werkte kwam ik achter omdat de printer zei dat hij beter internet nodig had. Korter bij een wifi punt zetten is de opdracht.
Hoe kan ik die pods restten zodat ik helemaal opnieuw kan beginnen?
Dank voor het meedenken, Henk
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wil je je SmartWifi pods resetten? Volg dan deze stappen:
1. Haal de SmartWifi pods uit het stopcontact
2. Haal je modem 30 seconden van de stroom
3. Start je modem opnieuw op
4. Stop de SmartWifi pods in het stopcontact
5. Zijn na 15 minuten alle lampjes op de SmartWifi pods uit?
6. Zo ja, start de SmartWifi app op en controleer of je verbonden bent met de pods
Ga naar:
Alles over installeren en problemen oplossen met SmartWifi pods
Ik denk dat je SmartWifi pods bedoeld, Wifispots is een wifi signaal wat je kunt gebruiken als klant, op andere modems van Ziggo, dan je eigen modem.
Mogelijke oplossing:
Haal de pods uit het stopcontact en haal het modem van de stroom.
Laat het modem helemaal opstarten en duw daarna de pods weer in de stroom.
Kijk of na 15 minuten de lampjes op de pods uit zijn.
Zo ja, start dan de SmartWifi app op en kijk of alles weer in orde is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wil je je SmartWifi pods resetten? Volg dan deze stappen:
1. Haal de SmartWifi pods uit het stopcontact
2. Haal je modem 30 seconden van de stroom
3. Start je modem opnieuw op
4. Stop de SmartWifi pods in het stopcontact
5. Zijn na 15 minuten alle lampjes op de SmartWifi pods uit?
6. Zo ja, start de SmartWifi app op en controleer of je verbonden bent met de pods
Ga naar:
Alles over installeren en problemen oplossen met SmartWifi pods
Ik denk dat je SmartWifi pods bedoeld, Wifispots is een wifi signaal wat je kunt gebruiken als klant, op andere modems van Ziggo, dan je eigen modem.
Mogelijke oplossing:
Haal de pods uit het stopcontact en haal het modem van de stroom.
Laat het modem helemaal opstarten en duw daarna de pods weer in de stroom.
Kijk of na 15 minuten de lampjes op de pods uit zijn.
Zo ja, start dan de SmartWifi app op en kijk of alles weer in orde is.
Ja Bert, de wifiPods.
Het werkt zoals je omschreef. Alleen de indeling is iets veranderd. Ben ik zelf schuld.
Het modem was al eens gereset. maar ja, dat wachten...dat werd vergeten. Stom.
Dank je wel voor de snelle reactie
Henk
TOP, veel internetplezier gewenst 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.