1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
KarenO

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn Smart wifi pods opzeggen?

Hoe kan ik het abonnement op mijn smart wifi pods opzeggen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 619Posts
  • 50Oplossingen
  • 285Likes

HI @KarenO, welkom op de Ziggo community! 

Top dat je de moeite hebt genomen hier een topic te starten. Ik begrijp dus dat je je smartwifipods graag op wilt zeggen? Ik neem aan dat je ze niet meer gebruikt, en dan is het natuurlijk zonde om hier elke maand € 2,- voor te betalen. 

Ik zeg de wifipods met een maand opzeg termijn op. Zorg jij er dan voor dat je ze terug stuurt naar ons? Dan zorg ik ervoor dat je een retourdoos van ons ontvangt. 

Goed weekend! 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78812Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23546Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en daarna de nodige stappen te zetten.

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 619Posts
  • 50Oplossingen
  • 285Likes

HI @KarenO, welkom op de Ziggo community! 

Top dat je de moeite hebt genomen hier een topic te starten. Ik begrijp dus dat je je smartwifipods graag op wilt zeggen? Ik neem aan dat je ze niet meer gebruikt, en dan is het natuurlijk zonde om hier elke maand € 2,- voor te betalen. 

Ik zeg de wifipods met een maand opzeg termijn op. Zorg jij er dan voor dat je ze terug stuurt naar ons? Dan zorg ik ervoor dat je een retourdoos van ons ontvangt. 

Goed weekend! 

KarenO
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel

Omaarten

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen, hoe kan ik het abonnement op mijn 2 smart wifi pods opzeggen?

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 331Posts
  • 47Oplossingen
  • 162Likes

Dit doe ik met alle liefde voor je, @Omaarten! Wil je je adresgegevens in je profiel zetten? Dit is enkel zichtbaar voor Ziggo moderators. Laat maar weten wanneer het gelukt is, dan maak ik de opzegging van de wifipods in orde. 

Omaarten

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@KarenO  schreef:

Hoe kan ik het abonnement op mijn smart wifi pods opzeggen?

Postcode en huisnummer staan er nu in

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 331Posts
  • 47Oplossingen
  • 162Likes

@Omaarten geregeld! Je ontvangt nog een e-mail met de informatie over het retourneren van de pods 😉