Hoe kan ik het abonnement op mijn smart wifi pods opzeggen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
HI @KarenO, welkom op de Ziggo community!
Top dat je de moeite hebt genomen hier een topic te starten. Ik begrijp dus dat je je smartwifipods graag op wilt zeggen? Ik neem aan dat je ze niet meer gebruikt, en dan is het natuurlijk zonde om hier elke maand € 2,- voor te betalen.
Ik zeg de wifipods met een maand opzeg termijn op. Zorg jij er dan voor dat je ze terug stuurt naar ons? Dan zorg ik ervoor dat je een retourdoos van ons ontvangt.
Goed weekend!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en daarna de nodige stappen te zetten.
HI @KarenO, welkom op de Ziggo community!
Top dat je de moeite hebt genomen hier een topic te starten. Ik begrijp dus dat je je smartwifipods graag op wilt zeggen? Ik neem aan dat je ze niet meer gebruikt, en dan is het natuurlijk zonde om hier elke maand € 2,- voor te betalen.
Ik zeg de wifipods met een maand opzeg termijn op. Zorg jij er dan voor dat je ze terug stuurt naar ons? Dan zorg ik ervoor dat je een retourdoos van ons ontvangt.
Goed weekend!
Dankjewel
Goedemorgen, hoe kan ik het abonnement op mijn 2 smart wifi pods opzeggen?
Dit doe ik met alle liefde voor je, @Omaarten! Wil je je adresgegevens in je profiel zetten? Dit is enkel zichtbaar voor Ziggo moderators. Laat maar weten wanneer het gelukt is, dan maak ik de opzegging van de wifipods in orde.
@KarenO schreef:Hoe kan ik het abonnement op mijn smart wifi pods opzeggen?
Postcode en huisnummer staan er nu in
@Omaarten geregeld! Je ontvangt nog een e-mail met de informatie over het retourneren van de pods 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.