Hoe kan ik mijn Smart Wifi Pods opzeggen en terugsturen?
Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Die kun je hier opzeggen en daarna kun je ze terugsturen met een retourdoos of als volgt:
Ziggo apparaten terugsturen | Klantenservice | Ziggo
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige 1e stappen te zetten.
Die kan je via Mijn Ziggo opzeggen of wachten tot een moderator dit gedaan heeft voor je, en in originele doos of eigen doos retour sturen zoals op https://www.ziggo.nl/retour omschreven staat. Bewaar het retour bewijs GOED tot je bevestiging hebt van Ziggo dat het goed ontvangen is.
Zorg dat in je persoonlijke profiel je klantgegevens goed staan zodat de moderator je sneller helpen kan. Dit is alleen voor jou en moderators inzichtelijk, niet voor anderen.
@Kameleon1987 Waar in Mijn Ziggo kun je Smart Wifi Pods opzeggen?
Ik kan het niet vinden.
Als er een vinkje achter het level staat, dan zijn de postcode en huisnummer al ingevuld.
@Bert je hebt gelijk aanvragen wel opzeggen niet.
En ik weet van het vinkje. Het stond nog in de copy paste na een andere reactie elders ^^
Hi @JWK52,
Ik zie dat je inmiddels vervangers in huis hebt, ik begrijp uit deze vraag dat dat goed/beter werkt dus 🙂 ? Ik heb de pods voor je opgezegd, er volgen retourdozen door de brievenbus komende week.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.