1
Vraag
2
Reacties
Conny2

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoe kan ik live contact krijgen met iemand van Ziggo. telefoonnummer 1200 verwijst alleen naar de we

Hoe krijg ik live contact met Ziggo. Via telefoonnummer 1200 verwijzen alle menu's naar de website 😞

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Wellicht zijn er teveel cookies in de browser. Probeer eens de cookies en geschiedenis te verwijderen en erna een mail te sturen. 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Probeer de chat op de contactpagina :

 

Schermafbeelding 2021-12-30 om 12.32.10.png

Overigens heel merkwaardig. Ik heb altijd nog een medewerker van Ziggo aan de telefoon gekregen bij het bellen van 1200. Alleen vragen over mail-instellingen worden, voorzover ik weet, doorverwezen naar de website. Over welke menuoptie gaat het bij U?

Conny2
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb gekozen 1200 / 2 / 1 /2

 

Conny2
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank je wel voor je reactie overigens!

 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

1200 optie 2 gaat inderdaad over mailinstellingen. Die staan op de website.

Als u er daarmee niet uitkomt kunt u uw vraag ook hier stellen. Dan is er vast wel een welwillende medeklant die u helpt.

Conny2
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Opnieuw bedankt Jan.  Mijn antwoord staat er niet tussen. Ik vind het vreemd, goedkoop en niet klantvriendelijk dat ik deze aan community moet stellen. De chat werkt overigens ook niet. Ziggo gaat behoorlijk achteruit vind ik. Maar goed. De vraag die ik heb is dat ik opijn laptop geen mails meer kan beantwoorden. Daarvoor moet ik nu mijn telefoon gebruiken wat niet altijd even handig is.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Welk mailprogramma gebruikt u op uw laptop en hoe zijn de instellingen van de smtp server? Welke foutmelding krijgt u?

Conny2
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik gebruik google chrome. Geen idee wat een smtp server is en dus ook niet wat de instellingen zijn. Wat ik wel weet is dat het tot aan vorige week altijd gewoon gewerkt heeft maar nu opeens niet meer.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3338Likes

Hey goedmiddag @Conny2 en welkom hier op onze Community! 

Wat rot om te lezen dat je nog geen stap verder bent gekomen ondanks dat je al hebt gebeld. Het is ook wel een gedoe als je van de 1 op de andere dag niet meer gebruik kunt maken van email op de laptop. Maak je gebruik van deze link https://www.ziggo.nl/mail om in te loggen en email te gebruiken? En zo ja, wat gebeurt er precies op het moment dat je een email wilt versturen? Wat krijg je dan te zien? 

Conny2
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dag Mariska,

Bedankt voor je reactie. Ik kan gewoon inloggen en mijn mail lezen. Echter, als ik op beantwoorden klik gebeurt er niets. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hoi @Conny2,

 

Dat is wel vreemd! Er komt geen foutmelding of iets anders in beeld, kun je zelf wel een e-mail opstellen en versturen? 

Conny2
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dag Lotte,

 

Ja ik kan wel zelf een e-mail opstellen en versturen. Echter als ik op

reply klik gebeurt er verder niets. 

RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat is wel apart, alle andere menu opties werken wel? Zit er toevallig een klein kleur verschil bij de optie beantwoorden/replay. Welke methode wordt gebruikt.

Een.

Screenshot_20220103-153835_Chrome.jpg

Of twee

Screenshot_20220103-153751_Chrome.jpg

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Wellicht zijn er teveel cookies in de browser. Probeer eens de cookies en geschiedenis te verwijderen en erna een mail te sturen. 

Conny2
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heel erg bedankt Template. Dit is de oplossing!

Conny2
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank je wel Rowi. De suggestie van Template heeft geholpen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic