1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Aankondigingen
stacey98

Level 6
  • 167Posts
  • 3Oplossingen
  • 29Likes

Hoe kan ik het wachtwoord van mijn Sagemcom modem herstellen?

Wachtwoord vergeten. Is er geen andere manier om een nieuw wachtwoord in te stellen  dan terug naar fabrieksinstellingen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
nspoor

Level 16
  • 1316Posts
  • 53Oplossingen
  • 558Likes

@stacey98 voor zover mij bekend is dat voor de gebruiker zelf zeker niet mogelijk anders dan met een fabrieksinstellingen reset.

Als je iets wilt wijzingen zou je het ook nog kunnen proberen via https://smartwifiweb.ziggo.nl/ waarbij je in moet loggen net als hierop de community.

Wacht andere even een moderator af die vanzelf langskomt in dit topic of die nog een andere mogelijkheid heeft dan de fabrieksinstellingen te resetten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
nspoor

Level 16
  • 1316Posts
  • 53Oplossingen
  • 558Likes

@stacey98 voor zover mij bekend is dat voor de gebruiker zelf zeker niet mogelijk anders dan met een fabrieksinstellingen reset.

Als je iets wilt wijzingen zou je het ook nog kunnen proberen via https://smartwifiweb.ziggo.nl/ waarbij je in moet loggen net als hierop de community.

Wacht andere even een moderator af die vanzelf langskomt in dit topic of die nog een andere mogelijkheid heeft dan de fabrieksinstellingen te resetten.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78416Posts
  • 5307Oplossingen
  • 23392Likes

Dat lukt alleen door de knop, onderop de Sagemcom, 30 seconden ingedrukt te houden.

Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 331Posts
  • 60Oplossingen
  • 197Likes

Hey @stacey98 ,

Kan me goed voorstellen dat de fabrieksinstellingen niet de voorkeur heeft, kost vaak veel extra tijd om alles opnieuw in te stellen. Ik zie dat @nspoor je al een goede tip gegeven heeft, indien dat niet werkt. 

In het verleden heeft @tobiastheebe al eens gereageerd op een vergelijkbaar topic. Kijk daarvoor hier eens. Notitie hierbij is dat dit alleen werkt wanneer je nog niet eerder het wachtwoord aangepast hebt. Is dat wel het geval, dan raad ik aan @Bert zijn manier te gebruiken. Ik hoor het graag van je!