Graag zou ik het interne ip-adres van mijn modem willen aanpassen naar 192.168.1.x
Het betreft hier het modem welke geleverd is voor de internetaansluiting in Voorburg.
Kunt u dit voor mij regelen?
Met vriendelijke groet,
Van Rhijn Bouw BV
Arnold Hoekstra
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wijzig 178 in 1 en sla op, dan wordt je modem/router 192.168.1.1 en deelt de DHCP server vanaf 192.168.1.10 de IP adressen uit.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
gaat het om een zakelijk abonnement ?
Ja het betreft een zakelijke aansluiting
top dan kun je het beste contact opnemen met de zakelijke klantenservice,
de community is bedoelt voor consumenten,
als het modem de nieuwste updates heeft dan is het aanpassen van het ip-adres mogelijk 192.168.1.100 is dan het ip-adres van het modem,
wil je meer mogelijkheden en controle over het modem dan is een eigen router met het modem in bridge mode aanbevolen
Bedankt. ik ga het met de zakelijke klantenservice opnemen
Wijzig 178 in 1 en sla op, dan wordt je modem/router 192.168.1.1 en deelt de DHCP server vanaf 192.168.1.10 de IP adressen uit.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.