Mijn moeder's upcmail ontvangt sinds enige tijd niets meer.
Het wachtwoord weten we ook niet meer, wat opnieuw instellen lastig maakt (als dit al zou helpen).
In de ziggo-app worden hun beide upcmail-adressen ook niet getoond onder "producten/Mijn internet beheren/ziggo mail....
Ondank inmiddels 3 uur aan pogingen nergens iets kunnen vinden om met deze upcmail-adressen iets aan te vangen.
Is dit mailadres spontaan oogeheven? of moet ik wachten (opnieuw naar mijn ouders) op het moment dat de bel-helpdesk weer beschikbaar is?...
Opgelost! Ga naar oplossing.
We hebben inmiddels privé contact gehad. De e-mailadressen zijn hersteld en weer zichtbaar in Mijn Ziggo @GH Lambregts.
Ga naar 'Producten' en kies bij 'Mijn internetpakket' voor [Mijn internet beheren]. Scroll daarna naar beneden en onder het kopje 'Ziggo Mail' zie je de e-mailadressen weer staan. Met de knop [E-mail instellen] kun je achter elk adres het wachtwoord aanpassen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is het mailadres mogelijk onderdeel van een eerder, opgezegd abonnement?
Opnieuw contact opnemen met de klantenservice raad ik af. Een moderator (Ziggo-medewerker) komt vanzelf langs in dit topic en kan verder meekijken. Vul s.v.p. je adresgegevens van jouw moeder in op deze pagina, eventueel tussen haakjes achter jouw eigen adresgegevens. Je kunt ook alvast het mailadres waar het om gaat vermelden bij 'Persoonlijke opmerkingen (privé)'. Deze gegevens zijn alleen voor moderators zichtbaar.
Er is geen abonnement opgezegd (wel gewijzigd, geruime tijd geleden al, dus dat zouner ook niks mee te maken hoeven hebben)
In dat geval zou het mailadres met een herstelactie (opnieuw) toegevoegd moeten kunnen worden aan Mijn Ziggo.
Waarschijnlijk wel, maar hoe krijg ik dit voor elkaar...
Is dat iets wat ziggo moet doen?
Zie mijn voorlaatste reactie.
Je kunt ook alvast het mailadres waar het om gaat vermelden bij 'Persoonlijke opmerkingen (privé)'.
Helaas zijn punten, spaties, enzovoort hier niet toegestaan.
Edit : inmiddels op een wat cryptische manier toch kunnen omschrijven.
Klopt, dat is een bekende bug waar aan gewerkt wordt.
Hoi @GH Lambregts, hartelijk welkom op de community!
Lief dat je contact opneemt voor je moeder! Enorm onhandig dat jullie haar e-mailadres niet meer werkend krijgen.
Wil je nog de postcode en huisnummer van je ouders toevoegen in je profiel? Klik hier om naar je profiel te gaan. Dan zoek ik dit verder voor jullie uit.
Het e-mailadres is duidelijk zo, dankjewel!
Hey @GH Lambregts - wellicht is de vraag van mijn collega @Krista je ontschoten. Zou je nog de postcode en het huisnummer van je ouders aan je profiel willen toevoegen?
** Moderator: informatie verwijderd wegens privacy **
Goedemiddag @GH Lambregts,
Ik stuur je een privébericht om enkele gegevens te verifiëren die we niet openbaar kunnen delen. Ik zie je reactie graag tegemoet in mijn privébericht!
We hebben inmiddels privé contact gehad. De e-mailadressen zijn hersteld en weer zichtbaar in Mijn Ziggo @GH Lambregts.
Ga naar 'Producten' en kies bij 'Mijn internetpakket' voor [Mijn internet beheren]. Scroll daarna naar beneden en onder het kopje 'Ziggo Mail' zie je de e-mailadressen weer staan. Met de knop [E-mail instellen] kun je achter elk adres het wachtwoord aanpassen.
Eindelijk gelukt, dankjewel!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.