Vraag
Reacties
Oplossing
mike1959
Level 1

Hoe kan ik een csv bestand van roboform importeren in de Ziggo wachtwoordkluis?

Goedendag

Ik heb een csv bestand van roboform met wachtwoorden. Hoe kan ik deze importeren in ziggo wachtwoordkluis

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Je hebt hier gisteren ook al een topic over gestart, dus het was niet nodig om een tweede topic te openen.

Zelf werk ik graag met KeePass, deze applicatie is volledig offline te gebruiken en ondersteunt ook importeren vanuit RoboForm, ik zie hiervoor twee opties: 'Generic CSV Importer' en 'RoboForm HTML (Logins/PassCards)'.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
Hatolex
Level 16

@mike1959 , wat bedoel met "importeren in ZIggo".

mike1959
Level 1
Topicstarter

Sorry ik bedoelde ziggo wachtwoordkluis

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Onjuiste info verwijderd.

0 Kudos
Hatolex
Level 16

@Bert , volgens mij heeft TS het over de  wachtwoordkluis, en niet over mailcontacten.

Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Hatolex Dank voor je opmerkzaamheid.

Je hebt helemaal gelijk, ik had wachtwoordkluis nog niet gezien en wachtwoorden over het hoofd gezien, van die wachtwoorden weet ik niets.

0 Kudos
Pasi
Level 19

@mike1959  schreef:

Goedendag

Ik heb een csv bestand van roboform met wachtwoorden. Hoe kan ik deze importeren in ziggo wachtwoordkluis

Hallo,

nu heb ik geen ervaring met RoboForm, maar wel veel met Ziggo software en de kwaliteit daarvan. Zou u uw wachtwoorden wel daaraan willen vertrouwen ? Ik beslist niet !

tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Je hebt hier gisteren ook al een topic over gestart, dus het was niet nodig om een tweede topic te openen.

Zelf werk ik graag met KeePass, deze applicatie is volledig offline te gebruiken en ondersteunt ook importeren vanuit RoboForm, ik zie hiervoor twee opties: 'Generic CSV Importer' en 'RoboForm HTML (Logins/PassCards)'.

Pasi
Level 19

@Bert  schreef:

Ik zou geen enkele wachtwoordkluis vertrouwen, dit zijn maar enkele voorbeelden hoe "veilig" dat die zijn:

Wachtwoordkluis LastPass gehackt: wat kan je doen als gebruiker? | Kenneth Dée | hln.be

NortonLifeLock waarschuwt klanten voor inbraak op online wachtwoordmanager - Security.NL

Duizenden gebruikersaccounts gehackt bij Norton LifeLock - ITdaily.

Tja, afgezien van LastPass, zou ik Norton beslist links laten liggen !

Maar een wachtwoord manager, is natuurlijk een interessante prooi voor hackers. 1 programma waarin vele accounts met hun wachtwoorden staan, terwijl indien men dit programma eenmaal gehackt heeft, dezelfde hack bij andere gebruikers ( van dat programma ) kan worden herhaald.

0 Kudos