Hoi,
Ik had ooit eens een smartwifi pod gekocht, bleek nog in gebruik te zijn bij een ander. Vroeg mij af of deze inmiddels wel gebuikt kunnen worden.
Grt. Peter
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bespreek de mogelijkheden met één van onze medewerkers. Zit er een geschikt moment bij? Dan passen ze het voor je aan.
Goedemiddag @PBS074,
Wel zo handig wanneer je wifipods koopt je ze ook kunt gebruiken 😉 Ik zag dat het hier om koop wifipods ging, dus het vrijgeven was een fluitje van een cent. Je kunt ze nu dan ook gaan installeren en gebruiken.
En bij vragen, klim gerust even in de spreekwoordelijke pen!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kan er gekeken worden of deze vrijgegeven kan worden?
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zorg dat het serienummer in je Ziggo community profiel staat in Persoonlijke opmerkingen, deze is niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Ok
Goedemiddag @PBS074,
Wel zo handig wanneer je wifipods koopt je ze ook kunt gebruiken 😉 Ik zag dat het hier om koop wifipods ging, dus het vrijgeven was een fluitje van een cent. Je kunt ze nu dan ook gaan installeren en gebruiken.
En bij vragen, klim gerust even in de spreekwoordelijke pen!
Gelukt, thanks.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.