Vraag
Reacties
Oplossing
PBS074
Level 3

Hoe kan ik een SmartWifi Pod ontkoppelen?

Hoi,

Ik had ooit eens een smartwifi pod gekocht, bleek nog in gebruik te zijn bij een ander. Vroeg mij af of deze inmiddels wel gebuikt kunnen worden.

Grt. Peter

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Wil jij graag je incassodatum wijzigen?

Bespreek de mogelijkheden met één van onze medewerkers. Zit er een geschikt moment bij? Dan passen ze het voor je aan.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @PBS074

Wel zo handig wanneer je wifipods koopt je ze ook kunt gebruiken 😉 Ik zag dat het hier om koop wifipods ging, dus het vrijgeven was een fluitje van een cent. Je kunt ze nu dan ook gaan installeren en gebruiken. 

En bij vragen, klim gerust even in de spreekwoordelijke pen! 

Bekijk in context

6 Reacties 6
PBS074
Level 3
Topicstarter

Kan er gekeken worden of deze vrijgegeven kan worden?

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat het serienummer in je Ziggo community profiel staat in Persoonlijke opmerkingen, deze is niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

PBS074
Level 3
Topicstarter

Ok

0 Kudos
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @PBS074

Wel zo handig wanneer je wifipods koopt je ze ook kunt gebruiken 😉 Ik zag dat het hier om koop wifipods ging, dus het vrijgeven was een fluitje van een cent. Je kunt ze nu dan ook gaan installeren en gebruiken. 

En bij vragen, klim gerust even in de spreekwoordelijke pen! 

PBS074
Level 3
Topicstarter

Gelukt, thanks.