Goedenavond,
Hoe kan ik een Wifi pod ontkoppelen die niet meer in mijn bezit is?
Heb de pod destijds gekocht en is nu niet meer in mijn bezit. Inmiddels heb ik ook een ander netwerk thuis.
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb jij wifipods van een ander overgenomen en wil je deze activeren? Neem contact met ons op via de chat. De medewerker checkt of de wifipod gekoppeld kan worden.
Bedankt voor het snelle toevoegen @RobinSchouten en het gaat inderdaad om een kooppod zoals je al aangaf!
We hebben de SmartWifi pod nu ontkoppeld, deze kan daarmee door een eventuele andere eigenaar gekoppeld worden via de SmartWifi App.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Klik onder het 1e bericht op de chatbutton: https://community.ziggo.nl/t5/Internet/SmartWifi-Pod-is-al-toegewezen-hoe-los-ik-dit-op/m-p/1232631
Hallo Bert,
Dank voor je reactie.
Heb het via de chat geprobeerd maar die beweren het niet te kunnen. Is er nog een andere manier?
Heel vreemd, die chat link is er juist voor gemaakt.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan met het serienummer in Persoonlijke opmerkingen (privé), deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Ben ook benieuwd naar de oplossing want volgens ziggo zou het alleen een technische ontkoppeling zijn van je abonnement
Hi @RobinSchouten en welkom op de Ziggo Community!
Vreemd dat het niet gelukt is via de Chat, zoals @Bert terecht voorstelt! Daar is de Chat eigenlijk voor, maar ik help je uiteraard ook graag! Onder het mom, als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
Zou je nog het serienummer onder je Community Profiel willen plaatsen bij privé opmerkingen? Deze informatie is alleen zichtbaar voor Ziggo Moderators.
Gaande de oplossing @Mce heb je een SmartWifipod(s) waar eenzelfde situatie mee speelt? Zet dan vooral ook je postcode, huisnummer en het serienummer onder je Community profiel! Kijk ik daar ook direct even naar!
Hoor het graag van jullie beide!
Goedemorgen Dennis,
Dank voor je reactie!
Heb het serienummer erbij gezet.
Bedankt voor het snelle toevoegen @RobinSchouten en het gaat inderdaad om een kooppod zoals je al aangaf!
We hebben de SmartWifi pod nu ontkoppeld, deze kan daarmee door een eventuele andere eigenaar gekoppeld worden via de SmartWifi App.
Bedankt!
Beste Ziggo,
Wij hadden al 3 Smart wifipods van Ziggo werkend in ons huis maar het wifi-signaal was nog steeds niet optimaal in alle kamers.
Daarom heb ik in de buurt twee smart-wifipods via Marktplaats aangeschaft maar deze zijn nog gekoppeld administratief aan het account van de vorige eigenaar.
Nu heb ik hun al een aantal keer gevraagd om deze te ontkoppelen omdat ik ze anders niet kan gebruiken, maar tot op heden is dit nog niet gelukt en krijg ik steeds de foutmelding.
Kan iemand van Ziggo deze smart wifi pods ontkoppelen en/of aan ons modem koppelen?
Ik heb de serienummers in mijn profiel opgeslagen.
Bij voorbaat dank en met groeten,
Jasper
Hi @Japmans_Online ik heb je reactie gegeven op je eigen topic. Met slecht en goed nieuws 🙂
De chat verteld dat het alleen kan via de modem. Ze.kunnen me verder helpen als de modem aanstaat
Goedemiddag @ReggaeFreak
Je berichtje komt bij mij binnen als een donderslag bij heldere hemel. Ik tast even in het duister wat hier precies de situatie is.
Kun je me wat meer vertellen over je situatie en wat je precies wil doen of aan het doen bent wat niet lukt?
Hoi Dennis
Wil je voor mij ook even kijken of je de pod kan ontkoppelen. De chat zegt dat het alleen kan met de modem die actief moet zijn .
Alvast bedankt
Hoi
Ik probeer de pod van mijn ouderlijk huis te ontkoppelen de chat zegt dat dit alleen kan als de modem Actief is maar in het ouderlijk huis is niemand meer.
Mijn vader is opgenomen en mijn broeders hebben alles weggehaald daar . De pod heb ik wel in bezit omdat ik die heb meegenomen toen ik ging verhuizen
Alvast bedankt
Ah helder. Kun je voor mij in je profiel onder persoonlijke opmerkingen vermelden om welk oud klantnummer het gaat, en het serienummer van de betreffende pod? @ReggaeFreak
Heb ik gedaan
Dankjewel @ReggaeFreak De betreffende pod vermeld in je profiel is nu ontkoppeld 🙂
Je bent geweldig super bedankt een dikke 10plus voor jou
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.