Ik heb mijn wachtwoord van e-mail aangepast. Als ik het account wil toevoegen aan mail app op m’n telefoon, dan krijg ik tijdens het verifiëren steeds de melding dat er geen wachtwoord is aangemaakt voor het account. Bij het aanmaken kopieër ik het wachtwoord in het aan te maken account. Dus die is 100% gelijk. En toch de melding dat er geen wachtwoord is aangemaakt. Bij de ziggo helpdesk kunnen ze me hier niet verder mee helpen. Weet iemand wat voor probleem het kan zijn?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb alle tips geprobeerd. Als laatste nog naar de software versie gekeken van m’n iPhone en dat is IOS 16.7.2 en er staat bij dat die op to date is. Ik krijg steeds de melding dat het wachtwoord niet aangemaakt is. Alhoewel ik het gewoon letterlijk invul. Ook bij imap en smtp vul ik gewoon het wachtwoord in en toch weer die melding.
Eventueel kun je ook een account aanmaken in bijvoorbeeld Gmail of Outlook, mocht een van die apps al geïnstalleerd zijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.