Vraag
Reacties
Oplossing
johndc
Level 3

Hoe kan ik e-mails overzetten naar een nieuw Ziggo e-mailadres?

Ik had een e-mailadres bij Ziggo. Maar door veel spam heb ik bij Ziggo een nieuw adres aangemaakt. Dat ging prima.
Nu zou ik de berichten vanuit mijn oude Ziggo-adres willen kopiëren/verplaatsen naar mijn nieuwe e-mail.
Hoe krijg ik dat voor elkaar?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
efok
Level 17
In een mailprogramma als bijvoorbeeld thunderbird kun je gewoon 2 mailaccounts beheren, en mail van de ene mail box naar de andere verplaatsen. Er is dacht ik ook nog add on voor thunderbird om deze mogelijkheden uit te breiden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
efok
Level 17
In een mailprogramma als bijvoorbeeld thunderbird kun je gewoon 2 mailaccounts beheren, en mail van de ene mail box naar de andere verplaatsen. Er is dacht ik ook nog add on voor thunderbird om deze mogelijkheden uit te breiden.
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
Hoi johndc. Een hele goedemiddag!

Logisch dat je graag belangrijke e-mails wilt overhevelen naar je nieuwe e-mailadres. Is dit gelukt met de tip van efok? Zo niet, laat ons weten waar je precies vastloopt en welk e-mailprogramma je gebruikt om de e-mail te benaderen. Een andere optie is het doorsturen van de e-mails vanuit je oude account naar je nieuwe e-mailadres. Al is dit wel een arbeidsintensief klusje 😉
0 Kudos