Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
wunjo
Level 3

Hoe kan ik de wachtwoordkluis Safe Online synchroniseren met iPad en iPhone?

Ik heb een vraag over de wachtwoordkluis in Ziggo Safe Online. Ik heb de kluizen op mijn iPad en iPhone gesynchroniseerd, maar ik kan mijn laptop er niet mee synchroniseren. Als ik dat probeer krijg ik de boodschap: ‘Apparaten verbinden mislukt. Kan deze code niet verifiëren vanwege een probleem aan onze kant. Probeer het later opnieuw.’
Kan ik hier iets aan doen om dit op te lossen of moet ik het gewoon afwachten en opnieuw blijven proberen?

Ik heb eerst F-secure deze vraag gesteld, maar die verwijst me naar Ziggo. Met Ziggo Safe Online hebben ze blijkbaar niets te maken.

Mijn kluis is nog leeg.Ik wil eerst een verbinding maken tussen deze 3 apparaten.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
wunjo
Level 3
Topicstarter

Ik heb de oplossing zelf gevonden. Ik heb Ziggo Safe Online van mijn laptop verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. En nu kan ik de laptop wel synchroniseren met mijn iPad en iPhone.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Om wat voor laptop gaat het @wunjo  misschien kan ik het reproduceren, maar denk dat je beste even met F-Secure contant op kan nemen voor dit probleem.F-Secure Support 

0 Kudos
wunjo
Level 3
Topicstarter

Dit zijn de gegevens van mijn laptop Ik hoop dat je daar iets aan hebt

Schermafbeelding 2024-12-01 151755.png

 

 

 

 

 

 

Verder ga ik morgen maar contact opnemen via de link die jij noemt. Misschien is de Nederlandstalige ondersteuning van F-secure iets behulpzamer dan de Engelstalige hier: https://www.f-secure.com/en/support#internet-security, want die verwees me naar Ziggo.

Karel.
Level 17

@wunjo  schreef:

Misschien is de Nederlandstalige ondersteuning van F-secure iets behulpzamer dan de Engelstalige hier: https://www.f-secure.com/en/support#internet-security, want die verwees me naar Ziggo.


Zover ik begrepen heb is Ziggo safe-online hetzelfde als F-secure maar dan met een Ziggo ‘sausje’ erover heen. Het kan wel zijn dat F-secure een minor versie update nieuwer is dan Safe-online. Zelf gebruik ik geen Ziggo safe-online of F-secure maar:

 

Dezelfde site maar dan in het Nederlands (‘en’ in ‘nl’ veranderd in de url):

https://www.f-secure.com/nl/support#internet-security

 

Handleiding f-secure:

https://help.f-secure.com/#lang=nl

 

Aan de slag met wachtwoord kluis:

https://help.f-secure.com/product.html#home/total-windows/latest/nl/task_9AD42C66EFF14365A56B3738BD3...

 

 

 

wunjo
Level 3
Topicstarter
Reactie op mijn vraag: "Hallo! Helaas kan ik alleen maar herhalen wat mijn collega al tegen u heeft gezegd. De hele ondersteuning als het gaat om Ziggo-producten moet worden uitgevoerd door het Ziggo-bedrijf. Wij hebben de ontwikkelaars alleen de beveiligingsoplossing gegeven, maar we weten niet hoe dit product werkt. Het spijt me dat u hier en daar wordt doorverwezen, maar zelfs als ik u zou willen helpen, weet ik niet hoe, omdat we de oplossing niet kennen en er geen gegevens van u in ons systeem staan."
 
Ik geef het op. Ik ga wel verder zonder wachtwoordkluis.
Dave en Karel, bedankt voor jullie reacties.
 
 
 
 
puppie
Level 17

@wunjo ik gebruik de betaalde versie van lastpass. 2 laptops, 2 window pc's en 2 ipads. werkt onderling als een speer.

Bitdefender is hetzelfde maar die ken ik verder niet.

0 Kudos
wunjo
Level 3
Topicstarter

Ik heb de oplossing zelf gevonden. Ik heb Ziggo Safe Online van mijn laptop verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. En nu kan ik de laptop wel synchroniseren met mijn iPad en iPhone.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @wunjo , Fijn om te lezen dat je hier op onze Community de oorzaak hebt gevonden. Zo te lezen heb je veel hulp ontvangen van onze users in dit topic. Bedankt voor je mooie afsluitende bericht. Mocht je in de toekomst weer de hulp van onze Community kunnen gebruiken, maak dan gerust weer een nieuw topic aan. Uiteraard ben je ook altijd welkom om andere users te helpen hier.