Ik heb een vraag over de wachtwoordkluis in Ziggo Safe Online. Ik heb de kluizen op mijn iPad en iPhone gesynchroniseerd, maar ik kan mijn laptop er niet mee synchroniseren. Als ik dat probeer krijg ik de boodschap: ‘Apparaten verbinden mislukt. Kan deze code niet verifiëren vanwege een probleem aan onze kant. Probeer het later opnieuw.’
Kan ik hier iets aan doen om dit op te lossen of moet ik het gewoon afwachten en opnieuw blijven proberen?
Ik heb eerst F-secure deze vraag gesteld, maar die verwijst me naar Ziggo. Met Ziggo Safe Online hebben ze blijkbaar niets te maken.
Mijn kluis is nog leeg.Ik wil eerst een verbinding maken tussen deze 3 apparaten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb de oplossing zelf gevonden. Ik heb Ziggo Safe Online van mijn laptop verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. En nu kan ik de laptop wel synchroniseren met mijn iPad en iPhone.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Om wat voor laptop gaat het @wunjo misschien kan ik het reproduceren, maar denk dat je beste even met F-Secure contant op kan nemen voor dit probleem.F-Secure Support
Dit zijn de gegevens van mijn laptop Ik hoop dat je daar iets aan hebt
Verder ga ik morgen maar contact opnemen via de link die jij noemt. Misschien is de Nederlandstalige ondersteuning van F-secure iets behulpzamer dan de Engelstalige hier: https://www.f-secure.com/en/support#internet-security, want die verwees me naar Ziggo.
@wunjo schreef:Misschien is de Nederlandstalige ondersteuning van F-secure iets behulpzamer dan de Engelstalige hier: https://www.f-secure.com/en/support#internet-security, want die verwees me naar Ziggo.
Zover ik begrepen heb is Ziggo safe-online hetzelfde als F-secure maar dan met een Ziggo ‘sausje’ erover heen. Het kan wel zijn dat F-secure een minor versie update nieuwer is dan Safe-online. Zelf gebruik ik geen Ziggo safe-online of F-secure maar:
Dezelfde site maar dan in het Nederlands (‘en’ in ‘nl’ veranderd in de url):
https://www.f-secure.com/nl/support#internet-security
Handleiding f-secure:
https://help.f-secure.com/#lang=nl
Aan de slag met wachtwoord kluis:
@wunjo ik gebruik de betaalde versie van lastpass. 2 laptops, 2 window pc's en 2 ipads. werkt onderling als een speer.
Bitdefender is hetzelfde maar die ken ik verder niet.
Ik heb de oplossing zelf gevonden. Ik heb Ziggo Safe Online van mijn laptop verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. En nu kan ik de laptop wel synchroniseren met mijn iPad en iPhone.
Hallo @wunjo , Fijn om te lezen dat je hier op onze Community de oorzaak hebt gevonden. Zo te lezen heb je veel hulp ontvangen van onze users in dit topic. Bedankt voor je mooie afsluitende bericht. Mocht je in de toekomst weer de hulp van onze Community kunnen gebruiken, maak dan gerust weer een nieuw topic aan. Uiteraard ben je ook altijd welkom om andere users te helpen hier.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.