Hoe kan ik de log van de Connect box naar mijn computer op de lan laten sturen? Ik vind de hoeveelheid weergegeven log-items te weinig. Of kan ik dat in de Connect box vergroten?
Ik gebruik de witte Connect box:
Hardware versie | : | 4.01 |
Software versie | : | CH7465LG-NCIP-6.15.32p3-NOSH |
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een Ziggo modem/router is behoorlijk beperkt in de instellingen en log mogelijkheden en daardoor zeer overzichtelijk voor de meeste gebruikers en met de meest, door klanten, gebruikte router mogelijkheden.
Je kunt de log gegevens niet sturen en niet uitbreiden en er zijn nog een berg andere waarden en gegevens die niet in het log staan.
Wil je meer log gegevens, dan kun je tegenwoordig een eigen modem installeren die mogelijk meer in het log weergeeft: Haal het meeste uit je Ziggo-verbinding: Vervang je Connect Box - FritzShop
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo modem/router is behoorlijk beperkt in de instellingen en log mogelijkheden en daardoor zeer overzichtelijk voor de meeste gebruikers en met de meest, door klanten, gebruikte router mogelijkheden.
Je kunt de log gegevens niet sturen en niet uitbreiden en er zijn nog een berg andere waarden en gegevens die niet in het log staan.
Wil je meer log gegevens, dan kun je tegenwoordig een eigen modem installeren die mogelijk meer in het log weergeeft: Haal het meeste uit je Ziggo-verbinding: Vervang je Connect Box - FritzShop
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.