Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
KDAM71
Level 1

Hoe kan ik de log van de witte connectbox naar mijn computer op de lan laten sturen?

Hoe kan ik de log van de Connect box naar mijn computer op de lan laten sturen? Ik vind de hoeveelheid weergegeven log-items te weinig. Of kan ik dat in de Connect box vergroten?

Ik gebruik de witte Connect box:

Hardware versie:4.01
Software versie:CH7465LG-NCIP-6.15.32p3-NOSH
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo modem/router is behoorlijk beperkt in de instellingen en log mogelijkheden en daardoor zeer overzichtelijk voor de meeste gebruikers en met de meest, door klanten, gebruikte router mogelijkheden.

Je kunt de log gegevens niet sturen en niet uitbreiden en er zijn nog een berg andere waarden en gegevens die niet in het log staan.

Wil je meer log gegevens, dan kun je tegenwoordig een eigen modem installeren die mogelijk meer in het log weergeeft: Haal het meeste uit je Ziggo-verbinding: Vervang je Connect Box - FritzShop

Bekijk in context

Ga naar reactie
1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo modem/router is behoorlijk beperkt in de instellingen en log mogelijkheden en daardoor zeer overzichtelijk voor de meeste gebruikers en met de meest, door klanten, gebruikte router mogelijkheden.

Je kunt de log gegevens niet sturen en niet uitbreiden en er zijn nog een berg andere waarden en gegevens die niet in het log staan.

Wil je meer log gegevens, dan kun je tegenwoordig een eigen modem installeren die mogelijk meer in het log weergeeft: Haal het meeste uit je Ziggo-verbinding: Vervang je Connect Box - FritzShop

Ga naar reactie