Bij het installeren van ziggo safe online (f-secure)
moet je via de zoekbalk van safari de extensie inschakelen door op aA te drukken, sinds de update naar iOS 18.0 staat dat er niet meer, iemand een idee hoe dit nu moet?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Reageer even op mezelf, het moet deze afbeelding zijn
Zelf gebruik ik geen safe online of extensies maar kan het niet via instellingen
en dan apps -> safari -> extensies
Hoi,
Nee daar staat het al aan helaas, het is volgens mij gekomen door die update.
Heb je deze trouwens wel nodig? Of is het via safari sowieso al beveiligd.
Daar zijn de meningen over verdeeld. iOS is een besturingsysteem waarbij het moeilijk is dat apps onderling een eventuele besmetting door kan geven. Safe online zal je wel enigszins kunnen beschermen tegen malafide/phishing websites. Voor bankzaken gebruik ik de app van de bank en dan is safe online niet nodig.
Het is mogelijk dat er nog een update moet of gaat komen voor safe online die compatibel is met Safari en iOS18
Kijk eens op deze pagina: https://help.f-secure.com/product.html#home/total-ios/latest/nl/task_5E19979F84EC45E2AE181DF5606F6EC...
Je moet nu op het nieuwe symbooltje tikken in de adres balk.
De toestemmingsopties voor de Veilig browsen-extensie worden weergegeven.
Misschien F-scecure/safeonline even verwijderen en opnieuw installeren?
In een andere topic is het wel gelukt https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Hoe-kan-ik-Ziggo-Safe-Online-installeren-op-een-iPhone-iOS18/...
Ik heb safe online al wel opnieuw geïnstalleerd maar dat verhielp het probleem niet, maar ik lees nu ook iets over de f-secure app, moet je die ook installeren want dat hoefde bij de vorige update niet.
@Simone3 schreef:Ik heb safe online al wel opnieuw geïnstalleerd maar dat verhielp het probleem niet, maar ik lees nu ook iets over de f-secure app, moet je die ook installeren want dat hoefde bij de vorige update niet.
Geen idee, het staat wel in stap 1 en 2 op de website dat je die app moet openen: https://help.f-secure.com/product.html#home/total-ios/latest/nl/task_5E19979F84EC45E2AE181DF5606F6EC...
Hier al jaren een apple gebruiker.
Nog nooit een beveiliging erop gehad.
Nog nooit door iets of wat lastig gevallen.
Voor mijn apple producten is dit tot op heden nog niet nodig geweest.
De firewal in de router houd voor mij alles tegen.
apple macbook (divers gehad ondertussen)
Ipad (verschillende modellen gehad)
Iphone ( twee stuks die elke vier jaar vervangen worden)
Apple TV ( nu de tweede in gebruik)
Nooit ergens een of andere beveiliging op gehad dan de standaard in het modem en van de Ios software zelf.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.