Vorige week een Ubee UBC1318ZG ontvangen en geinstalleerd door monteur. Hoe kan ik de bridge mode op de Ubee UBC1318ZG aan- of uitzetten?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dank je wel voor het toevoegen van de informatie @amsams2424. Ik kan op het aangegeven klantnummer helaas geen abonnement vinden. Deze is recent opgezegd, en er is een nieuw abonnement afgesloten. Is dit niet op een ander adres?
Ik heb alle internetabonnementen gecontroleerd op het adres, maar kan geen Ubee UBC138ZG vinden. Is het groot zakelijk?
@Marco Vorige week een Zakelijk Internet Pro abonnement afgesloten.
Alleen als je Zakelijk Internet Pro met een /29 IPv4 subnet (met 5 vrij in te stellen IP-adressen) aanvraagt wordt het modem in bridge mode toegestuurd. In jouw geval heb je waarschijnlijk een /30 ontvangen met één IP-adres. De groene ONLINE LED duidt zoals eerder aangegeven op router mode.
Dan begrijp ik waarom ik zoveel moeite heb om de klantgegevens te vinden @amsams2424. Ik heb helaas geen inzage in Internet Pro abonnementen. Mocht je zaken aan willen passen, dan kun je het beste contact opnemen met je accountmanager bij Ziggo.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.