1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
amsams2424

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kan ik de Ubee UBC1318ZG in router- of bridge mode zetten?

Vorige week een Ubee UBC1318ZG ontvangen en geinstalleerd door monteur. Hoe kan ik de bridge mode op de Ubee UBC1318ZG aan- of uitzetten?

Oplossing
23 Reacties 23
Meldingen
Aan Uit
Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 206Posts
  • 29Oplossingen
  • 133Likes

Dank je wel voor het toevoegen van de informatie @amsams2424. Ik kan op het aangegeven klantnummer helaas geen abonnement vinden. Deze is recent opgezegd, en er is een nieuw abonnement afgesloten. Is dit niet op een ander adres?

Ik heb alle internetabonnementen gecontroleerd op het adres, maar kan geen Ubee UBC138ZG vinden. Is het groot zakelijk?

amsams2424
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Marco  Vorige week een Zakelijk Internet Pro abonnement afgesloten.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34265Posts
  • 2507Oplossingen
  • 17278Likes

Alleen als je Zakelijk Internet Pro met een /29 IPv4 subnet (met 5 vrij in te stellen IP-adressen) aanvraagt wordt het modem in bridge mode toegestuurd. In jouw geval heb je waarschijnlijk een /30 ontvangen met één IP-adres. De groene ONLINE LED duidt zoals eerder aangegeven op router mode.

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 206Posts
  • 29Oplossingen
  • 133Likes

Dan begrijp ik waarom ik zoveel moeite heb om de klantgegevens te vinden @amsams2424. Ik heb helaas geen inzage in Internet Pro abonnementen. Mocht je zaken aan willen passen, dan kun je het beste contact opnemen met je accountmanager bij Ziggo.