Goedemorgen,
ik zou graag mijn smartwifi pod abbonement op willen zeggen en deze graag terug willen sturen.
ik kan nergens iets terug vinden over hoe ik dit via de app kan doen.
wil namelijk alleen de pod opzeggen en terug sturen en mijn wifi gewoon houden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!
@TessaFrenken welkom! En zeker, dat kunnen we voor je regelen. Dit maak ik voor je in orde.
Per e-mail volgt alle relevante informatie, dan ben je volledig op de hoogte.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@TessaFrenken ,je bent op de goede weg. Binnenkort komt een ziggo medewerker langs die je gaat helpen. Even geduld nog 😊
@TessaFrenken welkom! En zeker, dat kunnen we voor je regelen. Dit maak ik voor je in orde.
Per e-mail volgt alle relevante informatie, dan ben je volledig op de hoogte.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.