Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
b30
Level 1

Hoe kan ik de SmartWifi Pods opzeggen?

ik wil graag smart wifi pods inleveren.

hoe krijg ik dit gedaan?

grt

B

0 Kudos
Oplossingen

Lukt het aanpassen van je abonnement niet?

Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens @b30 . Ik zie dat je 3 SmartWifi Pods van ons in bruikleen hebt. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en binnen enkele dagen ontvang je van ons een retourdoos om de SmartWIfi Pods naar ons te retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan met de serienummers van de pods in Persoonlijke opmerkingen, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
Carlien
Community Moderator
Community Moderator

Hi @b30!

Ik regel het graag voor je omtrent de Pods die je graag wilt opzeggen. Noteer je je gegevens in je profiel? 🙂 Dan kan ik aan de slag voor je! 

b30
Level 1
Topicstarter

Dag Carlien, ik heb mijn gegevens toegevoegd.

grt

Bjoern

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens @b30 . Ik zie dat je 3 SmartWifi Pods van ons in bruikleen hebt. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en binnen enkele dagen ontvang je van ons een retourdoos om de SmartWIfi Pods naar ons te retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren.

0 Kudos
Ga naar reactie