Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!
Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens @b30 . Ik zie dat je 3 SmartWifi Pods van ons in bruikleen hebt. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en binnen enkele dagen ontvang je van ons een retourdoos om de SmartWIfi Pods naar ons te retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan met de serienummers van de pods in Persoonlijke opmerkingen, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi @b30!
Ik regel het graag voor je omtrent de Pods die je graag wilt opzeggen. Noteer je je gegevens in je profiel? 🙂 Dan kan ik aan de slag voor je!
Dag Carlien, ik heb mijn gegevens toegevoegd.
grt
Bjoern
Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens @b30 . Ik zie dat je 3 SmartWifi Pods van ons in bruikleen hebt. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en binnen enkele dagen ontvang je van ons een retourdoos om de SmartWIfi Pods naar ons te retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.