1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Ger1969

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik de SmartWifi Pods opzeggen?

Geachte heer / mevrouw,

Graag zou ik 2x smart wifi pods willen terug sturen omdat deze al een tijdje in de kast liggen en ze niet meer gebruikt en ook niet meer gaat gebruiken. Op dit moment betaal ik daar elke maand een bedrag voor wat erg zonde is. Hoe kan dit geregeld worden? Hoor graag uw antwoord. 

Met vriendelijke groet,

Ger

Oplossingen

Lukt het aanpassen van je abonnement niet?

Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4648Posts
  • 390Oplossingen
  • 1896Likes

@Ger1969 Ja, dan heeft het bezit geen doel meer inderdaad. Dus we vliegen dit voor je aan.

De opzeggind regel ik. Houd je e-mail in de gaten voor de verdere afhandeling van de opzegging, dat komt helemaal goed. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78713Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23503Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten, zoals opzeggen en een retourdoos sturen.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4648Posts
  • 390Oplossingen
  • 1896Likes

@Ger1969 Ja, dan heeft het bezit geen doel meer inderdaad. Dus we vliegen dit voor je aan.

De opzeggind regel ik. Houd je e-mail in de gaten voor de verdere afhandeling van de opzegging, dat komt helemaal goed.