Geachte heer / mevrouw,
Graag zou ik 2x smart wifi pods willen terug sturen omdat deze al een tijdje in de kast liggen en ze niet meer gebruikt en ook niet meer gaat gebruiken. Op dit moment betaal ik daar elke maand een bedrag voor wat erg zonde is. Hoe kan dit geregeld worden? Hoor graag uw antwoord.
Met vriendelijke groet,
Ger
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!
@Ger1969 Ja, dan heeft het bezit geen doel meer inderdaad. Dus we vliegen dit voor je aan.
De opzeggind regel ik. Houd je e-mail in de gaten voor de verdere afhandeling van de opzegging, dat komt helemaal goed.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten, zoals opzeggen en een retourdoos sturen.
@Ger1969 Ja, dan heeft het bezit geen doel meer inderdaad. Dus we vliegen dit voor je aan.
De opzeggind regel ik. Houd je e-mail in de gaten voor de verdere afhandeling van de opzegging, dat komt helemaal goed.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.