1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Robert12BE

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoe kan ik de SmartWifi Pods ontkoppelen?

Ik heb 3 Plume ziggo wifi pods verkocht, maar de nieuwe eigenaar kan ze niet installeren?

wie kan mij helptdeze te ontkoppelen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78713Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23503Likes

@Robert12BE Als ik de serienummers bekijk, die ik in je profiel zie, in Meer over mij, dan lijken mij dat serienummers van Plume pods die aangestuurd worden door de Plume app: HomePass® by Plume - Apps op Google Play en HomePass by Plume® on the App Store (apple.com)

 

Deze Plume pods hebben vele jaren geleden in een test gedraaid bij Ziggo en kunnen niet aangestuurd worden door de SmartWifi app van Ziggo en zijn niet gekoppeld aan je abonnement in Mijn Ziggo en Ziggo geeft hier verder geen ondersteuning op.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78713Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23503Likes

Zijn het Plume pods voor de Plume app of Ziggo pods voor de Ziggo SmartWifi app?

 

Als je ze zelf gekocht en betaald hebt aan Ziggo, dan zijn ze vrij te geven.

Zijn ze in bruikleen gekregen of gehuurd van Ziggo, dan kunnen ze niet worden vrij gegeven.

 

Plaats de serienummers in je profiel in het vak Persoonlijke opmerkingen, dan kan een Ziggo forum medewerker kijken of ze vrijgegeven kunnen worden.

Robert12BE
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Bert,

 

zojuist gedaan ben benieuwd 

bedankt

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20505Posts
  • 1398Oplossingen
  • 8036Likes

Goedemorgen @Robert12BE en een warm welkom op de Community,

Vervelend dat de SmartWifi Pods niet gekoppeld kunnen worden! Ik help je hiermee graag verder. Zojuist heb ik even jouw gegevens erbij gepakt alleen het lijkt erop dat de serienummers niet correct zijn. Kun je nagaan of je het serienummer bestaand uit letters en cijfers goed overgenomen hebt? Zodra ik de juiste gegevens heb kan ik hiermee verder helpen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78713Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23503Likes

@Robert12BE Als ik de serienummers bekijk, die ik in je profiel zie, in Meer over mij, dan lijken mij dat serienummers van Plume pods die aangestuurd worden door de Plume app: HomePass® by Plume - Apps op Google Play en HomePass by Plume® on the App Store (apple.com)

 

Deze Plume pods hebben vele jaren geleden in een test gedraaid bij Ziggo en kunnen niet aangestuurd worden door de SmartWifi app van Ziggo en zijn niet gekoppeld aan je abonnement in Mijn Ziggo en Ziggo geeft hier verder geen ondersteuning op.

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20505Posts
  • 1398Oplossingen
  • 8036Likes

@Robert12BE Kan het zijn dat je deze pods ooit in bruikleen ontvangen hebt vanuit de test? De serienummers v.d. SmartWifi Pods komen namelijk niet voor in de huidige lichting van SmartWifi Pods die door ons uitgegeven worden (Koop & Huur). Wil je anders een foto delen v.d. pods?