Vraag
Reacties
Oplossing
Henny.de.vries
Level 3

Hoe kan ik de SmartWifi Pods ontkoppelen?

Ik heb vier Pods gekocht van iemand op Marktplaats. Nu lees ik dat ze ontkoppeld dienen te worden. Kunnen jullie me helpen? Ik snap van Internet en wifi helemaal niks.

 

Mvg, 

John

 

0 Kudos
Oplossingen

Wifipods overgenomen?

Heb jij wifipods van een ander overgenomen en wil je deze activeren? Neem contact met ons op via de chat. De medewerker checkt of de wifipod gekoppeld kan worden.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

In het volgende topic meer informatie en kun je de chat gebruiken om de pods te ontkoppelen, als ze ooit gekocht zijn van Ziggo en niet in bruikleen gekregen of gehuurd zijn van Ziggo: SmartWifi pod 5 van Ziggo gevonden op Marktplaats?... - Ziggo Community

Bekijk in context

Ga naar reactie
13 Reacties 13
Meldingen
Aan Uit
Steefb
Level 20
Bert
Level 21
T.E.A.M.

In het volgende topic meer informatie en kun je de chat gebruiken om de pods te ontkoppelen, als ze ooit gekocht zijn van Ziggo en niet in bruikleen gekregen of gehuurd zijn van Ziggo: SmartWifi pod 5 van Ziggo gevonden op Marktplaats?... - Ziggo Community

Ga naar reactie
Henny.de.vries
Level 3
Topicstarter

Dank voor je reactie. Het zijn gekochte pods.

0 Kudos
Henny.de.vries
Level 3
Topicstarter

Ze zijn gekocht Bert. En via de chat? Waar ik nu opzit?

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Henny.de.vries Dit is geen chat, dit is een klant helpt klant forum en moderators komen wel overal langs, maar dat is op volgorde van binnenkomst en urgentie, dus dat kan van een halve dag tot 2 of 3 dagen duren.

Dus de chat op de andere pagina is waarschijnlijk sneller.

Henny.de.vries
Level 3
Topicstarter

Dag Bert, ik kan die pagina niet vinden. 

0 Kudos
Steefb
Level 20

Ervaring leert hier op het forum, dat in tegenspraak van wat de marktplaats verkoper beweert, het toch huur of bruikleen pods zijn.

Geloof dus een verkoper niet op zijn woord.

0 Kudos
Henny.de.vries
Level 3
Topicstarter

Dat zit wel goed, alleen ik kan de pagina niet vinden waar ik moet zijn.

0 Kudos
Henny.de.vries
Level 3
Topicstarter

Dank je voor de link Bert, ik ben je erg dankbaar. 

 

Groet, 

John

Henny.de.vries
Level 3
Topicstarter

Dankje Bert!

0 Kudos
MarieenLosse
Level 1

Ik heb er ook 2 aangeschaft kan iemand mij helpen die serie nummers na te kijken

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

@MarieenLosse Je kunt hiervoor het beste morgen contact opnemen via de chat in dit topic.

 

Screenshot 2024-08-22 at 22-10-30 Opgelost SmartWifi Pod is al toegewezen hoe los ik dit op - Ziggo Community.png

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @MarieenLosse,

 

Hartelijk dank voor je bericht! Kun je in je Communityprofiel de serienummers toevoegen van de SmartWifi Pods waarover je vraag gaat? Dan kijken wij graag wat we voor je kunnen doen. 

0 Kudos