Ik heb vier Pods gekocht van iemand op Marktplaats. Nu lees ik dat ze ontkoppeld dienen te worden. Kunnen jullie me helpen? Ik snap van Internet en wifi helemaal niks.
Mvg,
John
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb jij wifipods van een ander overgenomen en wil je deze activeren? Neem contact met ons op via de chat. De medewerker checkt of de wifipod gekoppeld kan worden.
In het volgende topic meer informatie en kun je de chat gebruiken om de pods te ontkoppelen, als ze ooit gekocht zijn van Ziggo en niet in bruikleen gekregen of gehuurd zijn van Ziggo: SmartWifi pod 5 van Ziggo gevonden op Marktplaats?... - Ziggo Community
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Lees dit eerst. Grote kans dat het niet gaat werken.
In het volgende topic meer informatie en kun je de chat gebruiken om de pods te ontkoppelen, als ze ooit gekocht zijn van Ziggo en niet in bruikleen gekregen of gehuurd zijn van Ziggo: SmartWifi pod 5 van Ziggo gevonden op Marktplaats?... - Ziggo Community
Dank voor je reactie. Het zijn gekochte pods.
Ze zijn gekocht Bert. En via de chat? Waar ik nu opzit?
@Henny.de.vries Dit is geen chat, dit is een klant helpt klant forum en moderators komen wel overal langs, maar dat is op volgorde van binnenkomst en urgentie, dus dat kan van een halve dag tot 2 of 3 dagen duren.
Dus de chat op de andere pagina is waarschijnlijk sneller.
Dag Bert, ik kan die pagina niet vinden.
Ervaring leert hier op het forum, dat in tegenspraak van wat de marktplaats verkoper beweert, het toch huur of bruikleen pods zijn.
Geloof dus een verkoper niet op zijn woord.
Dat zit wel goed, alleen ik kan de pagina niet vinden waar ik moet zijn.
Dank je voor de link Bert, ik ben je erg dankbaar.
Groet,
John
Dankje Bert!
Ik heb er ook 2 aangeschaft kan iemand mij helpen die serie nummers na te kijken
Goedemorgen @MarieenLosse,
Hartelijk dank voor je bericht! Kun je in je Communityprofiel de serienummers toevoegen van de SmartWifi Pods waarover je vraag gaat? Dan kijken wij graag wat we voor je kunnen doen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.