Hoe kan ik de huur van Smartwifi pods opzeggen en de pods terugsturen naar Ziggo? Mijn internet is na de laatste aanpassingen door de Ziggo klantenservice verbeterd en ik heb de pods niet nodig. Ik heb ze ook nog niet geinstalleerd, ze zitten nog in de doos.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een Ziggo moderator kan ze voor je opzeggen en daarna kun je ze opsturen:
@Pugnus goed dat je het vraagt, dat kan ik voor je regelen. De bevestiging krijg je keurig per mail, alle informatie die relevant is vind je daar.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan ze voor je opzeggen en daarna kun je ze opsturen:
Goedemorgen @Bc en welkom hier op de community!
Wat fijn om te lezen dat je internet op dit moment zo is verbeterd dat de Smartwifi pods overbodig zijn. Bert geeft je al de juiste informatie om de pods terug te sturen, nu nog het regelen van de opzegging. Als je je postcode en huisnummer invult op deze plek en hier laat weten zodra dit is gedaan dan maken we de opzegging zo snel mogelijk in orde.
Dank voor de info! Ik heb de gegevens ingevuld.
@Bc Ik ben erin gedoken voor je en ik zie geen SmartWifi pods staan bij dit abonnement. Via welke weg heb je de SmartWifi pods verkregen?
Telefonisch, via Ziggo zakelijk
Thanks! Ik heb ze gevonden, je hebt ze nog niet geïnstalleerd dus dan zijn ze voor mij nog niet actief onder jouw klantnummer. De opzegging staat erin, je mag de WifiPods bij deze terugsturen 🙂
Hi Mariska, zou je ook mijn wifi pods kunnen opzeggen? Ik heb ze sinds mijn abonnement bij Ziggo in december 2021 nog nooit gebruikt, zelfs niet uit de doos gehaald. Alvast dank! Zodra ze zijn opgezegd stuur ik ze retour volgen de instructies op de pagina van de klantenservice.
@LFernan Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail.
Super! Dankjewel!
ik wil mijn abo op beide pods ook zsm beëindigen. Hoor (lees) graag hoe nu verder.
Hey @TJB , een hele goedemorgen!
Heb je de Pods niet meer nodig of werkt het in jouw situatie toch niet helemaal lekker? Dan is het soms maar beter om ze terug te sturen. Daarvoor moeten de Pods onder je abonnement wel opgezegd worden. Daar help ik je graag bij 🙂
Ik heb de Pods dan ook netjes voor je opgezegd. Je krijgt hier een mailtje van ter bevestiging en je moet de Pods retour sturen.
Als je nog vragen hebt, geef dan een gil!
Hi Moderator(s), zou je mijn smartwifi pods kunnen opzeggen?
@Pugnus goed dat je het vraagt, dat kan ik voor je regelen. De bevestiging krijg je keurig per mail, alle informatie die relevant is vind je daar.
Top, Dankjewel!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.