Beste,
Ik heb gister mijn nieuwe Zwarte SmartWifi Modem gekregen, Ik heb m aangesloten maar ik heb ook 3 Tp-link Extenders Model: M4 en ik vroeg me af of ik die aan mijn ziggo modem kan koppelen maar dan als 1 netwerk want ik heb er nu 2 en ik heb het liefst 1 netwerk.
Met vriendelijke groet,
Joep Roovers
Opgelost! Ga naar oplossing.
@joeproovers schreef:Beste,
Ik heb gister mijn nieuwe Zwarte SmartWifi Modem gekregen, Ik heb m aangesloten maar ik heb ook 3 Tp-link Extenders Model: M4 en ik vroeg me af of ik die aan mijn ziggo modem kan koppelen maar dan als 1 netwerk want ik heb er nu 2 en ik heb het liefst 1 netwerk.
....
Hallo, wifi van 2 verschillende merken samenvoegen, dat gaat niet. Als u Deco's hebt, dan zal u de wifi op de Ziggo Modem/Router uit 'moeten' zetten.
Leest u dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO, daarin wordt heel veel uitgelegd.
nee, want de pods werken samen met het modem. het is of het modem+pods of alleen een decoset. combineren kan niet
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ziggo SmartWifi en Deco mesh wifi zijn 2 verschillende systemen die niet gekoppeld kunnen worden.
Volg de stappen om de Deco's op de juiste manier werkend te krijgen:
Deco M4 installatie in combinatie met Ziggo | TP-Link Nederland
@joeproovers schreef:Beste,
....
Hallo, wifi van 2 verschillende merken samenvoegen, dat gaat niet. Als u Deco's hebt, dan zal u de wifi op de Ziggo Modem/Router uit 'moeten' zetten.
Leest u dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO, daarin wordt heel veel uitgelegd.
Maar ik heb die decos van ziggo gekregen dus ik zou het wel moeten kunnen aansluiten, Toch?
de wifi van het modem "moet" uit als je deco's gebruikt. deze 2 systemen de zelfde naam geven zorgt alleen maar voor storingen
@joeproovers schreef:Maar ik heb die decos van ziggo gekregen dus ik zou het wel moeten kunnen aansluiten, Toch?
Natuurlijk kan u ze wel aansluiten. Maar dan zet u de wifi op de Ziggo box uit en gebruikt u de wifi van de Deco's.
Had u de leidraad al gelezen?
Werken mijn smart wifi pods dan ook nog
nee, want de pods werken samen met het modem. het is of het modem+pods of alleen een decoset. combineren kan niet
Ok, Heel erg bedankt!!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.