1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
joeproovers

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoe kan ik 1 netwerk maken met het Sagemcom modem en de TP-Link M4?

Beste, 

Ik heb gister mijn nieuwe Zwarte SmartWifi Modem gekregen, Ik heb m aangesloten maar ik heb ook 3 Tp-link Extenders Model: M4 en ik vroeg me af of ik die aan mijn ziggo modem kan koppelen maar dan als 1 netwerk want ik heb er nu 2 en ik heb het liefst 1 netwerk.

Met vriendelijke groet, 

Joep Roovers

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Pasi

Level 19
  • 10625Posts
  • 508Oplossingen
  • 5881Likes

@joeproovers  schreef:

Beste, 

Ik heb gister mijn nieuwe Zwarte SmartWifi Modem gekregen, Ik heb m aangesloten maar ik heb ook 3 Tp-link Extenders Model: M4 en ik vroeg me af of ik die aan mijn ziggo modem kan koppelen maar dan als 1 netwerk want ik heb er nu 2 en ik heb het liefst 1 netwerk.

....

Hallo, wifi van 2 verschillende merken samenvoegen, dat gaat niet. Als u Deco's hebt, dan zal u de wifi op de Ziggo Modem/Router uit 'moeten' zetten.

Leest u dit eens:
Leidraad voor TP-Link DECO, daarin wordt heel veel uitgelegd.

Bekijk in context

Gio2903

Level 17
  • 3454Posts
  • 183Oplossingen
  • 2536Likes

nee, want de pods werken samen met het modem. het is of het modem+pods of alleen een decoset. combineren kan niet

Bekijk in context

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78767Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23520Likes

Ziggo SmartWifi en Deco mesh wifi zijn 2 verschillende systemen die niet gekoppeld kunnen worden.

Volg de stappen om de Deco's op de juiste manier werkend te krijgen:

Deco M4 installatie in combinatie met Ziggo | TP-Link Nederland

Pasi

Level 19
  • 10625Posts
  • 508Oplossingen
  • 5881Likes

@joeproovers  schreef:

Beste, 

....

Hallo, wifi van 2 verschillende merken samenvoegen, dat gaat niet. Als u Deco's hebt, dan zal u de wifi op de Ziggo Modem/Router uit 'moeten' zetten.

Leest u dit eens:
Leidraad voor TP-Link DECO, daarin wordt heel veel uitgelegd.

joeproovers
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Maar ik heb die decos van ziggo gekregen dus ik zou het wel moeten kunnen aansluiten, Toch?

Gio2903

Level 17
  • 3454Posts
  • 183Oplossingen
  • 2536Likes

de wifi van het modem "moet" uit als je deco's gebruikt. deze 2 systemen de zelfde naam geven zorgt alleen maar voor storingen

Pasi

Level 19
  • 10625Posts
  • 508Oplossingen
  • 5881Likes

@joeproovers  schreef:

Maar ik heb die decos van ziggo gekregen dus ik zou het wel moeten kunnen aansluiten, Toch?

Natuurlijk kan u ze wel aansluiten. Maar dan zet u de wifi op de Ziggo box uit en gebruikt u de wifi van de Deco's.

Had u de leidraad al gelezen?

joeproovers
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Werken mijn smart wifi pods dan ook nog

Gio2903

Level 17
  • 3454Posts
  • 183Oplossingen
  • 2536Likes

nee, want de pods werken samen met het modem. het is of het modem+pods of alleen een decoset. combineren kan niet

joeproovers
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ok, Heel erg bedankt!!