Ik heb twee WiFi pods overgenomen van een ander die ze nooit heeft gebruikt. Als ik ze probeer te installeren dan krijg ik de melding dat deze al is toegewezen aan een andere gebruiker. Hoe los ik dit op?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nog even goed om hier te benoemen: een Ziggo medewerker heeft de pods gecontroleerd en deze bleken helaas verhuurd te zijn aan de verkoper en daardoor onbruikbaar voor mij. Aangezien ik geen contact kan opnemen met de verkoper zal hij een boete ontvangen. Ziggo gaat mij voorzien van een vervangend mesh systeem waar ik erg blij mee ben.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er komt hier een Ziggo medewerker langs, die dit leest, en de pods voor jou gebruiksklaar maakt. Nog even geduld a.u.b. @Bert verzorgt jouw melding
1e vraag zijn dit gekochte pods of bij ziggo gehuurde? Gehuurde of bruikleen moeten terug naar ziggo.
Dat weet ik niet. Ze bleken niet nodig bij die persoon dus hij verkocht ze.
Pods zijn altijd gekoppeld aan de vorige eigenaar en modem.
Als ze door de vorige eigenaar in bruikleen zijn van Ziggo, dan kan Ziggo ze niet vrijgeven.
Als ze gekocht zijn bij Ziggo door de vorige eigenaar, dan kan Ziggo ze vrijgeven.
Zet de serienummers in je Ziggo community profiel achter je huisnummer.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken of ze vrijgegeven kunnen worden.
@Fr4ns welkom hier! En inderdaad, de antwoorden op de vragen zijn al keurig gegeven dus kan ik me even bezighouden met het uitzoeken wat de achtergrond van de Pods is.
Dat hoor je zo snel mogelijk. Als ze een huurvariant zijn, dan zal je iets met de verkoper moeten afstemmen, want dan zullen ze naar ons retour moeten.
Bij een koopvariant kunnen we ze aan je toewijzen. Dus wordt vervolgt!
Super. Ik ben benieuwd!
Nog even goed om hier te benoemen: een Ziggo medewerker heeft de pods gecontroleerd en deze bleken helaas verhuurd te zijn aan de verkoper en daardoor onbruikbaar voor mij. Aangezien ik geen contact kan opnemen met de verkoper zal hij een boete ontvangen. Ziggo gaat mij voorzien van een vervangend mesh systeem waar ik erg blij mee ben.
Even voor de duidelijkheid. Als jij de pods naar ziggo stuurt zal de verkoper geen vergoeding in rekening gebracht worden.
waarom zou je dat doen, dat is eigen schuld voor de verkoper
Ik heb de pods hier inderdaad nog thuis liggen en niet naar Ziggo gestuurd. Ik heb nog een klein beetje hoop dat de verkoper contact opneemt om ze terug te kopen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.