Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Sparco©1963 wrote:
Wat betreft email, ik ga altijd eerst naar de webmail pagina om aldaar de email te bekijken.
robbo wrote:
Ik heb het volgende gedaan inzake e-mails. Ik maak gebruik van gewoon de ziggo account. Deze gebruik ik uitsluitend voor echt prive doeleinden. (Vrienden, de communyti etc). Voor andere dingen bv info voor bedrijven of voor apps store zowel ms, android, en apple een tweede e-mail via een andere e-mail server. Die ik uitsluitend opent en nakijk op wat oudere tablet. De belangrijke mails stuur ik dan door.
Met het resultaat dat ik in mijn ziggo mail haast geen rare mails ontvang. In de andere e-mail programna soms spam die automatisch in spam map komt en die ik direct verwijderd.
Wees uiteraard voorzichtig met gratis programma's via een andere site die de programma's aanbied. Ik installeer uitsluitend van originele websites.
N.N. wrote:robbo wrote:
Ik heb het volgende gedaan inzake e-mails. Ik maak gebruik van gewoon de ziggo account. Deze gebruik ik uitsluitend voor echt prive doeleinden. (Vrienden, de communyti etc). Voor andere dingen bv info voor bedrijven of voor apps store zowel ms, android, en apple een tweede e-mail via een andere e-mail server. Die ik uitsluitend opent en nakijk op wat oudere tablet. De belangrijke mails stuur ik dan door.
Met het resultaat dat ik in mijn ziggo mail haast geen rare mails ontvang. In de andere e-mail programna soms spam die automatisch in spam map komt en die ik direct verwijderd.
Wees uiteraard voorzichtig met gratis programma's via een andere site die de programma's aanbied. Ik installeer uitsluitend van originele websites.
Dat Ziggo-account kun je dus ook gewoon op je eigen computer gebruiken met je eigen software, mits je maar de IMAP-instellingen gebruikt, dan lijkt het net of je in de Ziggo Webmail zit en loop je ook geen risico.
robbo wrote:
...Enige jaren geleden zelfs bij een test dat de gratis versie beter scoorde dan de betaalde versie van norton....
Sparco©1963 wrote:
@Nick999,
daarom volg ik al jaren de site https://www.av-test.org/en/
Omdat een oude vriend van mij daar bij betrokken is, weet ik dat zij testen op exact identieke computers. Dus hardware en software zijn op allemaal hetzelfde om een goede vergelijking te krijgen.
robbo wrote:Sparco©1963 wrote:
@Nick999,
daarom volg ik al jaren de site https://www.av-test.org/en/
Omdat een oude vriend van mij daar bij betrokken is, weet ik dat zij testen op exact identieke computers. Dus hardware en software zijn op allemaal hetzelfde om een goede vergelijking te krijgen.
En daar scoort avira ook goed:$
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.