Zojuist de bevestiging gekregen van Ziggo klantenservice dat mijn e-mail adres hersteld is. Inmiddels heb ik het ook weer toegevoegd en werkend. Ik heb de reacties hierboven gelezen over het al dan niet bewust / onbewust kunnen verwijderen van je hoofd e-mail adres. De medewerker van de tweede lijn die ik gesproken heb, gaf toch echt aan dat het een fout van Ziggo was (bood zelfs excuses aan) en het niet mogelijk zou moeten zijn om het hoofd e-mail adres te verwijderen.
Vooropgesteld: ik ben zelf zo klunzig geweest het adres te verwijderen, dus ik vind dat ik zelf verantwoordelijk ben hiervoor. Daarom ben ik heel blij dat het op deze manier toch hersteld kon worden. Waar ik wel vraagtekens bij heb is dat ik geen enkele waarschuwing kreeg bij het verwijderen (''weet u zeker dat...'', ''deze actie kan niet ongedaan gemaakt worden'', etc.). Bovendien was ik er niet van op de hoogte dat dit adres mijn 'hoofd' email adres was, ik ging er altijd van uit dat het een ander e-mail adres was.
Anyway, eind goed al goed. Ben erg content met de snelle en adequate oplossing van Ziggo.