Mijn intercom is niet meer verbonden met het internet. Ik kom er niet uit met de helpdesk van my2n. Ik kan ook niet vinden waar ik hem aan/uit kan zetten, het is ook de deurbel. Is er iemand met ervaring hiermee?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welkom @Sarah123
Op de Klant helpt Klant community van Ziggo, waarbij klanten elkaar helpen, en heb onderstaande vragen.
Ik ben geen medewerker maar heb wel de optie deze te kunnen inlichten, als u onderstaande vragen kan beantwoorden, kan wellicht de medewerker als die het topic op pakt, gegevens erbij pakken.
Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen de Ziggo Medewerkers gelijk de juiste informatie erbij pakken, en u sneller te helpen.
Graag deze vragen antwoorden indien mogelijk:
Heeft u een handleiding gehad de intercom te verbinden met internet, of was dit door een extern bedrijf gedaan,
is er een modem wissel geweest, kan u eventueel stroom van de intercom halen en er op zetten zodat deze de verbinding weer ziet.
Staat uw intercom op de wifi of bekabeld?
Kunt u het modem even herstarten, kijken of de Intercom dan wel weer online komt ( +/- 2 minuten) daarna herstart dit kan ongeveer 15 minuten duren tot modem online is.
Zijn er werkzaamheden geweest rondom uw wijk en bij Ziggo Ziggo Storing zoeker
dit zijn kleine vragen, die soms verder kunnen helpen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.