1
Vraag
2
Reacties
Sarah123

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe herstel ik de verbinding van de intercom my2n met het Ziggo modem?

Mijn intercom is niet meer verbonden met het internet. Ik kom er niet uit met de helpdesk van my2n. Ik kan ook niet vinden waar ik hem aan/uit kan zetten, het is ook de deurbel. Is er iemand met ervaring hiermee?

1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24750Posts
  • 1071Oplossingen
  • 8073Likes

Welkom @Sarah123 

Op de Klant helpt Klant community van Ziggo, waarbij klanten elkaar helpen, en heb onderstaande vragen.

Ik ben geen medewerker maar heb wel de optie deze te kunnen inlichten, als u onderstaande vragen kan beantwoorden, kan wellicht de medewerker als die het topic op pakt, gegevens erbij pakken.

Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen de Ziggo Medewerkers gelijk de juiste informatie erbij pakken, en u sneller te helpen.

Graag deze vragen antwoorden indien mogelijk:

Heeft u een handleiding gehad de intercom te verbinden met internet, of was dit door een extern bedrijf gedaan,

is er een modem wissel geweest, kan u eventueel stroom van de intercom halen en er op zetten zodat deze de verbinding weer ziet.

Staat uw intercom op de wifi of bekabeld?

Kunt u het modem even herstarten, kijken of de Intercom dan wel weer online komt ( +/- 2 minuten) daarna herstart dit kan ongeveer 15 minuten duren tot modem online is.

Zijn er werkzaamheden geweest rondom uw wijk en bij Ziggo Ziggo Storing zoeker 

dit zijn kleine vragen, die soms verder kunnen helpen.