1
Vraag
2
Reacties
Claudia Orlando

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoe gebruik ik Ziggo Safe Online L?

Bij producten wordt aangegeven dat ik Safe online - L heb en ook dat dit (laptop) apparaat wordt beschermd. Echter, als ik in Windows zoek kan ik F-secure (of Safe online) helemaal niet vinden waardoor ik ook geen persoonlijke instellingen kan instellen. Weet iemand een oplossing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi Claudia Orlando,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo

Om het Safe Online programma van Ziggo te downloaden moet je gaan naar MIJN ZIGGO -> PRODUCTEN -> INTERNET. Daar zie je Internetbeveiliging en klik je op Beheer je internetbeveiliging.

Zodra je daarop klikt krijg je een venster met deze info:
Zo installeer je Internetbeveiliging
Wil je Internetbeveiliging instellen op je apparaten? Klik dan op de button hieronder. Er opent een nieuw venster waar je eerst een apparaat selecteert die je wilt beveiligen. Daarna kun je de software downloaden en installeren op je apparaat. Ook kun je hier al je licenties beheren. Ze staan handig in één overzicht.

Je moet de button onderaan de tekst aanklikken en dan volgt de volgende stap en kan je ook de software downloaden en installeren. Probeer maar en laat weten of het is gelukt. Succes!

Bekijk in context

6 Reacties 6
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi Claudia Orlando,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo

Om het Safe Online programma van Ziggo te downloaden moet je gaan naar MIJN ZIGGO -> PRODUCTEN -> INTERNET. Daar zie je Internetbeveiliging en klik je op Beheer je internetbeveiliging.

Zodra je daarop klikt krijg je een venster met deze info:
Zo installeer je Internetbeveiliging
Wil je Internetbeveiliging instellen op je apparaten? Klik dan op de button hieronder. Er opent een nieuw venster waar je eerst een apparaat selecteert die je wilt beveiligen. Daarna kun je de software downloaden en installeren op je apparaat. Ook kun je hier al je licenties beheren. Ze staan handig in één overzicht.

Je moet de button onderaan de tekst aanklikken en dan volgt de volgende stap en kan je ook de software downloaden en installeren. Probeer maar en laat weten of het is gelukt. Succes!
Claudia Orlando
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het vreemde is dat de internetbeveiliging al geinstalleerd is op het apparaat. Althans, dat wordt aangegeven. Is het dan slim om de licentie er eerst af te halen en het dan opnieuw te proberen?
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Dat is zeker heel verstandig 🙂

Support bij het her-installeren en/of de-installeren van de Ziggo internet beveiliging
https://www.f-secure.com/nl_NL/web/home_nl/support-tools

F-secure verwijderen als de standaard niet werkt
https://community.ziggo.nl/computerprogramma-s-158/f-secure-her-installatie-wil-niet-lukken-23967/

Total Commander om software te verwijderen
http://beerpla.net/2010/03/06/how-to-show-hiddeninvisible-files-in-total-commander-both-locally-and-on-an-ftp-server/
Claudia Orlando
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Thanks, het is gelukt!!!
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
TOP en bedankt voor je terugkoppeling :wink:
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Kijk, lekker snel opgelost zo samen. Ook top dat je nog terugkoppelt dat het gelukt is, @Claudia Orlando. #LekkerBezig!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic