Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo,
ik heb een aanvgaag gedaan om mijn connectbox (ziggo) in bridge modus te laten zetten.
Nu vroeg ik mij af hoe ik kan controleren of dit al is gebeurd?
Groet.
Jeroen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bij bridge mode licht de status-LED continu groen op en zijn in webinterface (192.168.100.1) geen routerinstellingen meer zichtbaar. Jouw eigen router ontvangt in dit geval direct een extern/publiek IP-adres van de DHCP-server bij Ziggo op de WAN-interface.
Bij bridge mode licht de status-LED continu groen op en zijn in webinterface (192.168.100.1) geen routerinstellingen meer zichtbaar. Jouw eigen router ontvangt in dit geval direct een extern/publiek IP-adres van de DHCP-server bij Ziggo op de WAN-interface.
Hallo tobiastheebe,
bedankt voor je snelle bericht terug.
Ik heb het een en ander even bekeken en hij staat inderdaad nu in "modem/bridge mode".
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...