Beste
lucanto Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.
Moderatoren van Ziggo zijn afgelopen week druk bezig geweest met het verwijderen van hele oude berichten. Het bericht dat jij geeft is zo'n oud bericht en hebben ze op zolder geplaatst en op zolder kunnen we niet meer komen. Daarom zie je de link nog wel maar kan je er niet op (de trap hebben ze weggehaald).
Beetje vervelend, dat kan ik me voorstellen. Maar er zullen waarschijnlijk nog genoeg berichten over blijven die je kan helpen met je vraag. Kom je er niet uit dan kan een moderator je helpen om het bericht van zolder te halen.
Ik heb wel een stukje voor je gevonden, misschien kan je hier iets mee?Login op de Connect Box => Geavanceerde Instellingen => Beveiliging => MAC-filtering => Voeg filterregel toe => Invullen Apparaatnaam (dat mag van alles zijn. bv Play Station) en MAC-adres (moet je even opzoeken wat het adres is van het apparaat wat je wilt toevoegen) => Voeg reservering toe.
Bij MAC-filterlijst zie je een overzicht van het toegvoegde apparaat.
Dan naar => Wanneer moet MAC-filter actief zijn? => Ik wil internettoegang blokkeren op: => Zelf keuze maken voor Een vast tijdstip of Verschillende tijdstippen op verschillende dagen van de week => Uren kiezen en dan Instellingen opslaan => KLAAR