Vraag
Reacties
Oplossing
Ale
Level 6

Hoe beveilig ik het gebruik van de DECO M4 app op mijn iPhone?

Hallo ik gebruik de DECO m4 app.

VRAAG: hoe beveilig ik op mijn iphone het gebruiken van deze app (beveiliging

I het scherm geavanceerd kun je netwerk verbergen aanklikken, doch dat geeft niet het beoogde effect.....

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
S4R
Level 16

@Ale  schreef:

Yoy nu toe is volgens de informatie die ik lees de enige mogelijkheid de toegangsbeveiliging van je telefoon. Heb je die geactiveerd en iemand anders pakt je iphone op dan kan hij/zij direct via de deco ap inloggen en je SSID en wachtwoord inzien! Dus alleen de toegang van je iphone beschermt je deco app..

Nogmaals. Op de Deco App moet/kan je inloggen met ww of vingerafdruk. Als je dus niet bent ingelogd in de App, dan kan niemand er wat mee. Tenzij ze het ww weten.

Bekijk in context

0 Kudos
Ale
Level 6
Topicstarter

Hi ik hwb de community van TP-Link gevraagd. Zie bijgevoegd antwoord. Mijn vraag is hiermee opgelost.

Iedereen bedankt en een Fijne dag........

Bekijk in context

0 Kudos
12 Reacties 12
jansmarcel
Level 16

Voor zo ver ik weet zit er geen mogelijkheid om de app zelf te beveiligen, maar heb je op de iPhone zelf geen vergrendeling zitten?

0 Kudos
S4R
Level 16

Kan je niet uitloggen in de App? Dan kan er ook niemand ongevraagd bij.

Of je moet je iphone beter beveiligen  

0 Kudos
jansmarcel
Level 16

@S4R  Ik verwacht eerlijk gezegd dat deze functie ook in de iOS app er niet in zit. Ik kan hem in de android versie ook niet vinden.

Dus dan zou het op het beveiligen van het apparaat aankomen.

0 Kudos
Gio2903
Level 17

je kunt bij het inloggen van de app face id/vingerafdruk aanzetten als het goed is

0 Kudos
S4R
Level 16

Ik heb net even de app geïnstalleerd en daar moet je op inloggen. Dus als je dat niet doet dan kan er ook niemand de app gebruiken.

0 Kudos
S4R
Level 16

@Gio2903  schreef:

je kunt bij het inloggen van de app face id/vingerafdruk aanzetten als het goed is

Inderdaad.

0 Kudos
Ale
Level 6
Topicstarter

Yoy nu toe is volgens de informatie die ik lees de enige mogelijkheid de toegangsbeveiliging van je telefoon. Heb je die geactiveerd en iemand anders pakt je iphone op dan kan hij/zij direct via de deco ap inloggen en je SSID en wachtwoord inzien! Dus alleen de toegang van je iphone beschermt je deco app..

0 Kudos
S4R
Level 16

@Ale  schreef:

Nogmaals. Op de Deco App moet/kan je inloggen met ww of vingerafdruk. Als je dus niet bent ingelogd in de App, dan kan niemand er wat mee. Tenzij ze het ww weten.

0 Kudos
Ale
Level 6
Topicstarter

Beste SAR

Ik zal wel dom doen, maar ik kan gewoon op de DECO komen via drukken op de app. Dus als ik mijn iphone ontgrendeld laat liggen dan kan iedereen mijn deco openen.

0 Kudos
S4R
Level 16

Heb je de optie niet om uit te loggen

Zie dit

Screenshot_20231204_163631_Deco.jpg

0 Kudos
Gio2903
Level 17

ik neem aan dat er geen vreemden in je huis komen en de personen die binnen zijn er wonen, zoniet zullen ze niet op je mobiel zitten toch?

ik gebruik zelf geen deco's, maar normaal als je inlogt in de deco app word er gevraagd of je face id/vingerafdruk aan wilt zetten

0 Kudos
Ale
Level 6
Topicstarter

Hi ik hwb de community van TP-Link gevraagd. Zie bijgevoegd antwoord. Mijn vraag is hiermee opgelost.

Iedereen bedankt en een Fijne dag........

0 Kudos