Hallo ik gebruik de DECO m4 app.
VRAAG: hoe beveilig ik op mijn iphone het gebruiken van deze app (beveiliging
I het scherm geavanceerd kun je netwerk verbergen aanklikken, doch dat geeft niet het beoogde effect.....
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ale schreef:Yoy nu toe is volgens de informatie die ik lees de enige mogelijkheid de toegangsbeveiliging van je telefoon. Heb je die geactiveerd en iemand anders pakt je iphone op dan kan hij/zij direct via de deco ap inloggen en je SSID en wachtwoord inzien! Dus alleen de toegang van je iphone beschermt je deco app..
Nogmaals. Op de Deco App moet/kan je inloggen met ww of vingerafdruk. Als je dus niet bent ingelogd in de App, dan kan niemand er wat mee. Tenzij ze het ww weten.
Hi ik hwb de community van TP-Link gevraagd. Zie bijgevoegd antwoord. Mijn vraag is hiermee opgelost.
Iedereen bedankt en een Fijne dag........
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Voor zo ver ik weet zit er geen mogelijkheid om de app zelf te beveiligen, maar heb je op de iPhone zelf geen vergrendeling zitten?
Kan je niet uitloggen in de App? Dan kan er ook niemand ongevraagd bij.
Of je moet je iphone beter beveiligen
@S4R Ik verwacht eerlijk gezegd dat deze functie ook in de iOS app er niet in zit. Ik kan hem in de android versie ook niet vinden.
Dus dan zou het op het beveiligen van het apparaat aankomen.
je kunt bij het inloggen van de app face id/vingerafdruk aanzetten als het goed is
Ik heb net even de app geïnstalleerd en daar moet je op inloggen. Dus als je dat niet doet dan kan er ook niemand de app gebruiken.
@Gio2903 schreef:je kunt bij het inloggen van de app face id/vingerafdruk aanzetten als het goed is
Inderdaad.
Yoy nu toe is volgens de informatie die ik lees de enige mogelijkheid de toegangsbeveiliging van je telefoon. Heb je die geactiveerd en iemand anders pakt je iphone op dan kan hij/zij direct via de deco ap inloggen en je SSID en wachtwoord inzien! Dus alleen de toegang van je iphone beschermt je deco app..
@Ale schreef:Yoy nu toe is volgens de informatie die ik lees de enige mogelijkheid de toegangsbeveiliging van je telefoon. Heb je die geactiveerd en iemand anders pakt je iphone op dan kan hij/zij direct via de deco ap inloggen en je SSID en wachtwoord inzien! Dus alleen de toegang van je iphone beschermt je deco app..
Nogmaals. Op de Deco App moet/kan je inloggen met ww of vingerafdruk. Als je dus niet bent ingelogd in de App, dan kan niemand er wat mee. Tenzij ze het ww weten.
Beste SAR
Ik zal wel dom doen, maar ik kan gewoon op de DECO komen via drukken op de app. Dus als ik mijn iphone ontgrendeld laat liggen dan kan iedereen mijn deco openen.
Heb je de optie niet om uit te loggen
Zie dit
ik neem aan dat er geen vreemden in je huis komen en de personen die binnen zijn er wonen, zoniet zullen ze niet op je mobiel zitten toch?
ik gebruik zelf geen deco's, maar normaal als je inlogt in de deco app word er gevraagd of je face id/vingerafdruk aan wilt zetten
Hi ik hwb de community van TP-Link gevraagd. Zie bijgevoegd antwoord. Mijn vraag is hiermee opgelost.
Iedereen bedankt en een Fijne dag........
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.