De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Mijn Netgear modem staat in bridge modus om via TP link en achterliggende hardware goed te laten werken.
De Netgear staat in bridge modus en is ingesteld op 5GHZ. De camera werkt alleen op 2.4Ghz.
Wie kan me stap voor stap (ik ben een leek) helpen om de camera te laten werken? En heeft het omzetten van 5Ghz naar 2.4Ghz nog consequenties voor andere aangesloten hardware? (zonnepanelen, TV, Chromecast Kachelthermostaat JBL enz.?
Als ik in de Netgear inlog kom ik er niet uit omdat hier ook vermeld wordt dat de wifi uit staat. (zal wel met de TP link te maken hebben). Snappen doe ik het echter niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
In bridge werkt je netgear alleen als modem, de wifi, dus ook de 5GHZ is uitgeschakeld.
Je moet het dus in je TP link zoeken.
In bridge werkt je netgear alleen als modem, de wifi, dus ook de 5GHZ is uitgeschakeld.
Je moet het dus in je TP link zoeken.
Oké dat is duidelijk, kun je me hierbij helpen?
Dank, ik ben er uit, lag inderdaad aan de instellingen van TP link, deze nu op 2.4 Ghz gezet. Camera werkt nu.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...