1
Vraag
2
Reacties
Margriet2

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoe Euvy deurbel met homebase aansluiten op de tp link internetbooster

Hoe sluit je een euvy deurbel met homebase aan op de tp link internet booster?

Net geprobeerd met de eenvoudige installatie hulp van euvy maar ...

De homebase is aangesloten blauwe lampje brand en zie het in de app maar de deurbel aanmelden lukt me niet. Tara wie weet hoe dit moet?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@Margriet2  staan de TP link internet booster in AccessPoint (AP) en de ziggo modem in routermodus? Dan kunnen de poorten van alle apparaten (Modem en de booster) die vrij zijn gebruikt worden. Is er de mogelijkheid om de homebase op de Modem aan te sluiten. Dit om na te gaan of het dan wel werkt, dit zoals @wewanl ook al aangeeft, alleen heeft die er een extra switch tussen zitten, maar dat is niet nodig voor de werking.

Bekijk in context

4 Reacties 4
wewanl

Level 16
  • 2306Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Wil je de Eufy Homebase bedraad aansluiten? 

Ik heb zelf de Homebase 2 en deze bedraad aangesloten op een switch welke is aangesloten op het Ziggo Smartwifi modem. Dit werkt perfect. 

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@Margriet2  staan de TP link internet booster in AccessPoint (AP) en de ziggo modem in routermodus? Dan kunnen de poorten van alle apparaten (Modem en de booster) die vrij zijn gebruikt worden. Is er de mogelijkheid om de homebase op de Modem aan te sluiten. Dit om na te gaan of het dan wel werkt, dit zoals @wewanl ook al aangeeft, alleen heeft die er een extra switch tussen zitten, maar dat is niet nodig voor de werking.

Margriet2
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank je wel voor je reactie. 

Ik heb de Euvy aangesloten op de tp link. En het werkt☺️

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@Margriet2  Fijn om te horen dat het werkt en bedankt voor de terugkoppeling.
Veel plezier ermee.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic