Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Heb een Hitron modem ik kan via mijn Ricoh copierapparaat niet meer scannen naar een Email adres gaat via poort 25 maar dat doet het niet meer graag een oplossing
Opgelost! Ga naar oplossing.
Deze poorten zijn gesloten vanwege veiligheidsissues:
25: Geblokkeerd voor verkeer met een andere destination dan de Ziggo SMTP server
135: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer
136: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer
137: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer
138: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer
139: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer
445: Geblokkeerd voor TCP verkeer
520: Geblokkeerd voor UDP verkeer
Heb je een consumenten abonnement of een zakelijk?
Kun je in de Ricoh niet verzenden via de volgende instellingen?
Deze poorten zijn gesloten vanwege veiligheidsissues:
25: Geblokkeerd voor verkeer met een andere destination dan de Ziggo SMTP server
135: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer
136: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer
137: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer
138: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer
139: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer
445: Geblokkeerd voor TCP verkeer
520: Geblokkeerd voor UDP verkeer
Heb je een consumenten abonnement of een zakelijk?
Kun je in de Ricoh niet verzenden via de volgende instellingen?
Goedemorgen @Fer Bischoff! Welkom op de Ziggo Community!
Goed dat je je vraag hier hebt gesteld. Bert heeft je al voorzien van een antwoord. Is het daarmee opgelost?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...