@Vincent Inmiddels de box binnen en de monteur nam contact met mij op. Ik wist niet wat ik er van moest vinden, maar hij belde op om te vragen wat de problemen waren. Ik uitgelegd (niet dat ik met jullie contact had) toen zei de beste meneer "ik stuur wel een nieuw modem op" want het is niet nodig om daarvoor langs te komen. Toen deze man zei dat ik in 2019 een nieuw punt had gehad, kan ik makkelijk de nieuwe modem aansluiten. Toen ik vertelde dat ik al een nieuwe modem had, was ie stil.
Ik vertelde dat moderator van de Community een Ubee modem had gestuurd. Toen vertelde hij dat ik hem er maar moest tussen zetten, en dat hij hem alvast zaak activeren. Ik vertelde dat ik op de zaak zat en nu geen tijd had. Hij zei dat ie de afspraak ging annuleren om mij niet op kosten te jagen. Ik vroeg "waarom kosten" je moet tegenwoordig betalen, en dat zou zonde zijn van uw geld.
Ik was even de kluts kwijt. Volgens mij had deze monteur geen zin om langs te komen. Heel erg vreemd
Maar goed, afspraak heeft ie geannuleerd, en tegelijk beide mijn vrouw op dat ze geen internet meer had. Wat blijkt🤬🤬 hij had de nieuwe modem al geactiveerd waardoor de oude niets meer deed. Maar mijn vrouw was wel aan het werk op de computer thuis met geld zaken. We waren in alle staten, je snap het wel. Ik ben gekomen maar huis gegaan om de nieuwe modem te installeren. Kostte mij 4 vrije uren.
Maar al met al, snelheid is een stuk stabieler en sinds dat hij aangesloten is nog maar 2 keer high Latency gehad. Dus het zit er nog in. @Vincent klopt dat, dat je moet betalen voor de monteur als er problemen zijn. Als het mijn schuld is snap ik het. Wil je dat er weer een monteur langs komt, eentje die ook daadwerkelijk langs komt. Graag hoor ik van je.