Vraag
Reacties
Oplossing
Gerard Molenaar
Level 2

Hetzelfde emailadres verwijderen en door een andere Ziggo gebruiker weer aanmaken.

Hallo

 

Wij gebruiken een zakelijk emailadres voor een winkel. 'onze.winkel.@ziggo.nl' (voorbeeld)

Dit is een extra email adres wat aan de prive hoofdaccount van ziggo hangt.

Nu neemt iemand anders, die ook klant is bij Ziggo deze winkel over en wil graag hetzelfde e-mail adres gebruiken omdat er veel mail via dit adres binnenkomt. 

 

Is het mogelijk dat ik eerst alle mail download (backup) en daarna deze mail account verwijder en dat degene die de winkel overneemt dit extra mail adres via haar Ziggo account weer aanmaakt (en mail importeert via backup)? Of zit er een lange tijd tussen het vrijgeven van een mail adres.

 

Is er ook een andere optie mogelijk. Kan het mail adres direct overgezet worden tussen 2 Ziggo accounts?

 

Alvast bedankt voor het meedenken en de reacties.

 

Groet Gerard.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
20 Reacties 20
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hey @Gerard Molenaar
We zijn inmiddels weer een aantal dagen verder en ik vroeg mij af hoe het er inmiddels voor staat. Heb je iets gehad aan bovenstaande tips?

0 Kudos