Hallo,
welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan
in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Zoals hieronder al gemeld, wordt het overzetten van een mailbox van het ene klantnummer naar het andere, niet meer gedaan door Ziggo.
Ook het maken van een backup en het terugzetten daarvan, is geen actie die Ziggo doet. Of u dat zelf kan, dat hangt af wáárvan u een backup maakt. Dat kan u alleen maar van b.v uw eigen Outlook, maar een backup van de bron ( Ziggo's webmail / servers ) is niet mogelijk.
U zou i.o.m. een Ziggo moderator t.z.t. het mailadres kunnen verwijderen en deze door een andere Ziggo klant opnieuw laten aanmaken. Normaal gesproken zit daartussen een quarantaine tijd, waarin de mailbox niet gebruikt kan worden en zo voorkomen wordt dat veel mail van de oude eigenaar bij de de nieuwe eigenaar terecht komt. Deze periode zou door een Ziggo moderator misschien ingekort kunnen worden, waardoor het verwijderen en opnieuw aanmaken sneller gedaan kan worden.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan gaan, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( alleen zichtbaar voor hun ), zodat ze uw Ziggo gegevens kunnen achterhalen.
Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan e.e.a. uitzoeken en voor u aanpassen en/of instellen.