Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
sandralovesleon wrote:
help kan iemand mij vertellen of ik youtube aan mijn mediabox kan toevoegen.trouwens ben nieuw
EWolfers wrote:
Leuk hoor zo als ziggo probeert te helpen met de WiFi verbinding maar met de vraag ga mer je apparaat bij je modem zitten en kijk hoe de verbinding is ,lijkt mij net zo iets als hou je handen boven een branden kaars houden worden ze warm ? Ja dan is de kachel aan.
Iedereen weet dat de sisco EPC3925 een hele slechte WiFI modem is waarom komt er geen vervanger of bied dan een alternatief gratis aan en niet voor 99 € bent u geholpen met een extra WiFi punt.
We betalen denk ik al genoeg aan ziggo het is makkelijk om het bij de klant in huis te zoeken, maar dikwijls is het ziggo apparaat wat de oorzaak is.
Be rt wrote:
Soms lijkt het er sterk op dat de Wifispots flink wat invloed uitoefent op de kwaliteit van de Wifi verbinding met je apparaat, de Wifispot zit op hetzelfde kanaal als 2,4 GHz, het lijkt ook wel afhankelijk van de telefoon of laptop die je gebruikt, komen jullie dat wel eens tegen in de praktijk?
Johan Leushuis wrote:
Beste monteurs,
Ik gebruik mijn Horizon al een lange tijd in combinatie met mijn modem.
De vraag is, wanneer kan ik mijn box gebruiken zonder modem, dus internet, wifi en telefoneren via mijn box.
De mogelijkheden zitten op de box maar konden nog niet gebruikt worden volgens de monteur die bij mij het toegangspunt heeft aangelegd. Dit zou binnen korte tijd wel mogelijk zijn, maar heb hier nog steeds niets over gehoord.
Voor alle duidelijkheid, in woon in het oude Ziggo-gebied.
Fam.Roeling wrote:
Op zich is het wifi signaal hier in huis redelijk tot goed. Maar voor hoge snelheden is bedraad meestal beter.
Tegenwoordig is er ook de mogelijkheid van internet over het elektriciteitsnet. Van horen zeggen heb ik begrepen dat dit echter alleen kan (anders mogelijk met schade tot gevolg) op geaarde stopcontacten.
Wat is jullie ervaring hiermee, en in hoeverre is dit anno 2017 nog daadwerkelijk een issue?
Bedankt voor de reactie.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.