Vraag
Reacties
Oplossing
AJG
Level 2

Het 2.4 Ghz netwerk via de Ziggo Wifibooster is niet meer zichtbaar

sinds gisteren brandt het lampje op de wifi booster van 2,4GHz niet meer, dus geen wifi verbinding hiermee. Wel internet mogelijk met de internetkabel erin (5ghz) . Ook wifi via de gewone Cisco modem. Alles al gereset, een paar seconden brandt het lampje 2,4ghz weer om daarna weer te verdwijnen:worried:
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Kijk, als je ingelogd bent ook even of de 2,4 wel aan staat?
Je weet maar nooit.

Bekijk in context

Ga naar reactie
6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Als ik vragen mag, welke Wifi Booster gaat het, de bekabelde zwarte Wifi Booster of het Extra Wifi Punt in het Stopcontact.

Misschien dat je er met deze link Wifibooster Installeren uitkomt, anders horen we het graag.
0 Kudos
AJG
Level 2
Topicstarter
het is die witte die in het stopcontact gaat. Heeft 3 jaar prima gewerkt, maar nu ineens problemen
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Het zou kunnen zijn dat de software niet meer up to date is en deze bijgewerkt moet worden.

Als je de Wifipunt in een geaard stopcontact doet, daarna een lan kabel van de wifipunt naar je PC en log dan even in. Op het Administratie gedeelte zie je welke software er is.

In dit topic kan je via Moderator nieuwe software vragen.

Update firmware extra-wifibooster via stopcontact Misschien helpt het morgen even vragen en dan kan je weer verder hoop ik.
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Kijk, als je ingelogd bent ook even of de 2,4 wel aan staat?
Je weet maar nooit.
Ga naar reactie
AJG
Level 2
Topicstarter
Dave en Be rt, geweldige tips, bedankt! Ik heb ingelogd op de booster. software leek OK: 2G-w26.9.1cp9.4.2c. Maar ik zag dat optie "anable 2GHz radio" niet aan stond. Ik dacht laat ik die eens aanvinken en ineens brandt het lampje en doet de wifi het weer!
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
Welkom op de Ziggo Community AJG. Leuk dat je hier een topic start!

Zoals je ziet zijn we hier van alle markten thuis en heb je geweldige tips van Dave- en Be rt ontvangen waarmee het probleem is opgelost. Super! Bedankt voor jouw update. Mocht er in de toekomst wat zijn, start gerust een nieuw topic. We staan met zijn allen voor je klaar. :blush: