Vraag
Reacties
Nick999
Level 17

Hernieuwde uitrol windows 10 fall update

Update: door

De bekende (beruchte) windows 10 1809 fa(i)ll update die afgelopen jaar werd teruggetrokken vanwege de vele problemen en het zelfs verwijderen van documenten, wordt inmiddels weer uitgerold, helaas kennelijk met nog steeds een flink aantal problemen.
Inmiddels al gebeld door verschillende klanten die na de update geen VPN meer hadden en bedrijven waar de pc na de update weigert om nog in het bedrijfsnetwerk te zitten of de NAS te bereiken.
Gelukkig was de update nig niet op alle pc's uitgevoerd en de 1803 pc's werkten nog wel, maar alle 1809 pc's liggen uit het bedrijfsnetwerk.

Wees dus gewaarschuwd...
2 Kudos
Ga naar reactie
De bekende (beruchte) windows 10 1809 fa(i)ll update die afgelopen jaar werd teruggetrokken vanwege de vele problemen en het zelfs verwijderen van documenten, wordt inmiddels weer uitgerold, helaas kennelijk met nog steeds een flink aantal problemen.
Inmiddels al gebeld door verschillende klanten die na de update geen VPN meer hadden en bedrijven waar de pc na de update weigert om nog in het bedrijfsnetwerk te zitten of de NAS te bereiken.
Gelukkig was de update nig niet op alle pc's uitgevoerd en de 1803 pc's werkten nog wel, maar alle 1809 pc's liggen uit het bedrijfsnetwerk.

Wees dus gewaarschuwd...
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
efok
Level 17
Man man man, Microsoft doet er beter aan deze update maar gewoon te skippen. Als ze nog steeds bezig zijn deze Update te fixen, wat moeten we dan verwachten van 1903.....:astonished:
0 Kudos
Nick999
Level 17
Topicstarter
Ik heb het in een paar gevallen in ieder geval kunnen traceren tot een IPv6 issue. Uitschakelen van IPv6 op de netwerkkaart heeft in een aantal gevallen het probleem opgelost maar ik hou mijn hart vast...:zipper_mouth:
0 Kudos