Hallo community,
Ik heb nu 6 maanden problemen met ziggo en ik ben er helemaal klaar mee, ik zit op het punt om op te zeggen want de klantvriendelijkheid bij klantenservice is 0,0.
Korte samenvatting problemen met packet loss op het oude modem heel gedoe en gezeik geweest.
Nieuwe modem ontvangen maar deze was niet automatisch geregistreerd, deze moesten ze handmatig bijzetten nu 5 maanden verder is dat gebeurt.
Maar heb ik nu dus geen internet op het nieuwe modem als ik hem aandoe brandt de witte balk eerst wit en zodra die opstart gaat hij groen knipperen en blijft alleen de WiFi lamp branden.
HELP me aub want klantenservice kan ik niet meer aan
Net vriendelijke groet,
Kevin
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mijn probleem is opgelost ik heb weer internet, door 1 of ander wonder
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer), splitter(s), versterker (indien aanwezig) en bekabeling?
Ah en ja hoor daar is hij weer: de foto van het AOP nog nooit iets mee opgelost maar dus wel de standaard vraag.
Inmiddels bij duizenden vervangen en bij duizenden niets opgelost
Wat een aparte reactie. Vraag me af hoe je hierbij komt. We stellen deze vraag omdat er vaak juist wel problemen zijn met de coaxinstallatie. Het AOP is slechts één onderdeel, ook wanneer het AOP volledig up-to-date is, kunnen andere onderdelen voor problemen zorgen.
Mijn probleem is opgelost ik heb weer internet, door 1 of ander wonder
Fijn om te lezen! Laat het gerust weten als je nog ergens tegenaan loopt.
Zal ik doen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.