1
Vraag
2
Reacties
Helloiamaldo

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hele oude aop, hoe te vervangen?

Wij hebben nog een AOP uit vervlogen tijden. Er is een nieuwe modem onderweg, maar ik ben bang dat die AOP roet in het eten gooit. Op Tweakers is me uitgelegd dat ik dat niet zelf kan vervangen, maar hoe kom ik dan aan een goede aansluiting uit deze eeuw?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

@Helloiamaldo Goedemorgen,

 

Dit AOP is een behoorlijke classic en is zeker toe aan vervanging. Omdat je inderdaad het AOP niet zelf mag vervangen komt een Ziggo monteur dit kosteloos doen. Let wel, kosteloos gaat alléén over het vervangen van het AOP. Andere werkzaamheden kunnen namelijk wel in rekening gebracht worden. Dus stem dat goed af met elkaar om verrassingen te voorkomen. Voor verdere voorwaarden check ook even de verzonden e-mail. 

De eerst volgende afspraak die beschikbaar is, is aankomende vrijdag 27 mei, tussen 12.00 en 18.00 uur. Mocht het niet uitkomen, log dan even in via ziggo.nl/mijnziggo. Daar kun je eenvoudig de afspraak verzetten. Voor nu wens ik je een fijne zondag.

Bekijk in context

2 Reacties 2
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

zorg dat je je postcode + huisnummer in je profiel heb staan dan kan een ziggo community moderator een monteur inplannen hiervoor

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

@Helloiamaldo Goedemorgen,

 

Dit AOP is een behoorlijke classic en is zeker toe aan vervanging. Omdat je inderdaad het AOP niet zelf mag vervangen komt een Ziggo monteur dit kosteloos doen. Let wel, kosteloos gaat alléén over het vervangen van het AOP. Andere werkzaamheden kunnen namelijk wel in rekening gebracht worden. Dus stem dat goed af met elkaar om verrassingen te voorkomen. Voor verdere voorwaarden check ook even de verzonden e-mail. 

De eerst volgende afspraak die beschikbaar is, is aankomende vrijdag 27 mei, tussen 12.00 en 18.00 uur. Mocht het niet uitkomen, log dan even in via ziggo.nl/mijnziggo. Daar kun je eenvoudig de afspraak verzetten. Voor nu wens ik je een fijne zondag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic