1
Vraag
2
Reageer en help mee
Pasi

Level 18
Expert
  • 6956Posts
  • 409Oplossingen
  • 3429Likes

Heeft Ziggo nu officieel ook een 200 Mbit/s abonnement ?

29 Reacties 29
MR_CHIP

Level 18
Expert
  • 7050Posts
  • 100Oplossingen
  • 2443Likes

daar staat internet max ook bij die niet meer bestelbaar is in gebieden waar giganet actief is meen ik mij te herinneren

Pasi
Topicstarter
Level 18
Expert
  • 6956Posts
  • 409Oplossingen
  • 3429Likes

@MR_CHIP  schreef:

daar staat internet max ook bij die niet meer bestelbaar is in gebieden waar giganet actief is meen ik mij te herinneren

Inderdaad.

Maar het verschil tussen 'Max' en 'GiGanet' is maar een paar euro, dus is 'GiGanet' dan de beste deal ( als je echt zo nodig 1000Mit/s nodig hebt )!

Maar tussen b.v. 'Complete' en 'Start XXL' zit €10,- . Aantrekkelijk, voor als Ziggo weer de prijzen verhoogt. Vooral, als Ziggo eindelijk eens de upload wat verhoogt, want 200Mib/s is voor normaal internet gebruik ( wat dat ook mag zijn ) voor een familie, bijna/vaak/altijd meer dan voldoende !

MR_CHIP

Level 18
Expert
  • 7050Posts
  • 100Oplossingen
  • 2443Likes

ik denk dat als meermetziggo die bestelling doorzet naar ziggo (of zelf invoeren geen idee hoeveel rechten ze hebben ) wordt die hoogswaarschijnelijk geweigerd/afgekeurd 

Pasi
Topicstarter
Level 18
Expert
  • 6956Posts
  • 409Oplossingen
  • 3429Likes

@MR_CHIP  schreef:

ik denk dat als meermetziggo die bestelling doorzet naar ziggo (of zelf invoeren geen idee hoeveel rechten ze hebben ) wordt die hoogswaarschijnelijk geweigerd/afgekeurd 

Het lijkt mij toch sterk dat MeerMetZiggo, een officiële Ziggo partner, iets aanbied wat Ziggo niet heeft. 

Andersom zou wel kunnen, want het is b.v. al jaren een publiek geheim, dat Ziggo nog goedkopere abonnementen heeft, dan men op de publieke toegankelijke Ziggo website de klant wil laten geloven.

MR_CHIP

Level 18
Expert
  • 7050Posts
  • 100Oplossingen
  • 2443Likes

Pasi
Topicstarter
Level 18
Expert
  • 6956Posts
  • 409Oplossingen
  • 3429Likes

@MR_CHIP  schreef:

voor alle abbo info houd ik dit topic aan

https://providerforum.nl/topics/het-complete-ziggo-abonnementen-overzicht.94549/

Dat getuigt toch echt voor Ziggo's onvermogen !! Nog een andere ( bekende ) website, die het beter kan 'vertellen' dan Ziggo zelf kan ( of wil !! ).

Als een officiële Ziggo partner wat anders aanbiedt, dan zal het toch wel beschikbaar zijn !

Zoals al geschreven :

@Pasi  schreef:

...want het is b.v. al jaren een publiek geheim, dat Ziggo nog goedkopere abonnementen heeft, dan men op de publieke toegankelijke Ziggo website de klant wil laten geloven.

MR_CHIP

Level 18
Expert
  • 7050Posts
  • 100Oplossingen
  • 2443Likes

ik zou zeggen kijk wat er gebeurt

ik zet mijn wedje op dat het niet uitgevoerd kan worden 😛

Pasi
Topicstarter
Level 18
Expert
  • 6956Posts
  • 409Oplossingen
  • 3429Likes

@MR_CHIP  schreef:

ik zou zeggen kijk wat er gebeurt

ik zet mijn wedje op dat het niet uitgevoerd kan worden 😛

Ik zit voorlopig goed met m'n 350Mbit/s, maar als Ziggo de prijzen weer gaat verhogen ( en daar kunnen we op wachten ), dan zou 200Mbit/s voor ons beslist een goede zijn.

We betalen nu zo'n €900,- per jaar aan Ziggo ( zonder extra F1 abo's ! ) en dat wordt rap steeds meer. Tv kijken doen we steeds minder ( wat is er tegenwoordig nog op ? !  ) en een stapje terug in internet snelheid is een makkelijke bezuiniging, terwijl dat waarschijnlijk nauwelijks ( niet ) te merken is.

MR_CHIP

Level 18
Expert
  • 7050Posts
  • 100Oplossingen
  • 2443Likes

ach zo heeft iedereen zijn behoeftes en budget

alleen denk ik dat meermetziggo alleen voor nieuwe klanten is 

Pasi
Topicstarter
Level 18
Expert
  • 6956Posts
  • 409Oplossingen
  • 3429Likes

@MR_CHIP  schreef:

ach zo heeft iedereen zijn behoeftes en budget

alleen denk ik dat meermetziggo alleen voor nieuwe klanten is 

Inderdaad.

Maar we gaan het zien. Binnen afzienbare tijd de mogelijkheid om over te stappen en dan maar eens kijken, hoe graag Ziggo haar klanten wil behouden !

Het aanbieden van meer 'lagere' abonnementen, is financieel een beter keuze, dan klanten veel korting geven en daardoor uiteindelijk maar de prijzen moeten verhogen !

Ps. overigens ben ik natuurlijk 'niet' ( kuch ) omkoopbaar met een fikse korting, maar dat is op lang termijn uiteindelijk toch een sigaar uit eigen doos.

Kiampp2

Level 2
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

start XXL bestaat al jaren maar is altijd wat verstopt geweest (geen idee waarom).
Maar je kan het gewoon via de ziggo site bestellen of in je account aanpassen als je jaarcontract is afgelopen. https://www.ziggo.nl/internet/start-xxl

MR_CHIP

Level 18
Expert
  • 7050Posts
  • 100Oplossingen
  • 2443Likes

vaak als je die verborgen pakketten besteld als bestaaande klant wordt het geweigerd dat je iets kan bestellen wil niet zeggen dat het door ziggo geaccepteerd wordt 

Visser_

Level 17
Expert
  • 2741Posts
  • 85Oplossingen
  • 1175Likes

@MR_CHIP,

Eerst was het niet mogelijk om een bepaald verborgen abonnement te nemen i.c.m. een next(mini), inmiddels zijn zover ik weet alle verborgen abonnementen beschikbaar voor bestaande klanten.

50MB is trouwens toch het laagste?Of bestaat 25 ook nog?

Bert

Level 21
Super Expert
  • 64905Posts
  • 4540Oplossingen
  • 17476Likes

@MR_CHIP  schreef:

vaak als je die verborgen pakketten besteld als bestaaande klant wordt het geweigerd dat je iets kan bestellen wil niet zeggen dat het door ziggo geaccepteerd wordt 

@MR_CHIP Die XXL pakketten zijn er al jarenlang voor nieuwe klanten en kun je via Google vinden op de Ziggo websites en via de Ziggo website bestellen: Alles-in-1 Start XXL pakket | Internet, tv & bellen | Ziggo

Ziggo bied ze alleen niet actief zelf aan.

@Visser_ Volgens mij is Internet Basic nu de laagste: Internet Basic | 50/20 Mbit/s internetsnelheid | Ziggo

In hoeverre ze nu via Mijn Ziggo aan te passen zijn en te verkrijgen als downgrade voor een vaste klant kan ik niet uitproberen, want wijzigen in Mijn Ziggo werkt hier al sinds vorig jaar april al niet meer.

Visser_

Level 17
Expert
  • 2741Posts
  • 85Oplossingen
  • 1175Likes

@Bert,

Ik kan via mijn Ziggo de overstap maken van basic naar xxl.Als er echter geen ''verborgen'' abonnement aanwezig is, kan het ook niet naar een ander verborgen abonnement worden gewijzigd via mijnziggo.Enkel via de klantenservice.

Maar mijnziggo werkt hier ook niet meer voor wijzigen.

Belachelijk dat die bugs zo lang duren, de chat/cookie bug duurt ook al zolang...

RoWi.

Level 20
Expert
  • 16018Posts
  • 689Oplossingen
  • 5101Likes

Start XXL uit dat overzicht was voorheen 100/10 dat is afgelopen jaar verdubbeld net als een paar andere abonnementen. Zoals internet Start wat van 50 via 75 nu 100 Mb is, en het basis abonnement wat van 25 naar 50 is verhoogd.

MR_CHIP

Level 18
Expert
  • 7050Posts
  • 100Oplossingen
  • 2443Likes

hoeveel pakketten zijn er dan wel niet mijn moeder heeft het volgende snelheid 100/10

robinjoo19_0-1669916352684.png

Visser_

Level 17
Expert
  • 2741Posts
  • 85Oplossingen
  • 1175Likes

Voor zover ik weet deze:

Internet Basic/50 mb

Internet Start/100mb

Internet Start XXL/200mb

Internet Compleet/350mb

Internet Max/600mb

Internet Giga/1000mb

RoWi.

Level 20
Expert
  • 16018Posts
  • 689Oplossingen
  • 5101Likes

@MR_CHIP 

Gigantisch veel ook nog uit het verleden de Z pakketten de erfenissen van de UPC en fZiggo bundels.

Voor nieuwe klanten eigenlijk maar 4. Maar wel in twee of drie varianten, dus totaal wel 12 of nog meer.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic