Vraag
Reacties
Oplossing
Robbie2020
Level 1

Heeft Ziggo een eigen e-mail app?

** Moderator: bericht aangevuld **

Wil je ook graag je e-mail instellen op je telefoon of tablet? Zoek niet verder en volg dit stappenplan.

Ziggo e-mailadres aangemaakt. Hoe krijg ik de Ziggo mail app op startpagina?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.
Level 20
Robbie2020 wrote:

Openen lukt wel, maar alleen via de site. Ik wil de app zien als ik mijn telefoon open en vanuit de app mijn mail lezen en verzeNden.

Dan zult u in de App Store of een equivalent daarvan een mail app moeten downloaden en daar uw e-mailaccount gegevens aan koppelen. Deze kan je instellen volgens dit stappenplan :interface_go_instellingen:

Bekijk in context

5 Reacties 5
RoWi
Level 20

Het is mij even onduidelijk welke startpagina je bedoeld.

Webmail open je via deze link.

https://mail.ziggo.nl/appsuite/

0 Kudos
Robbie2020
Level 1
Topicstarter

Openen lukt wel, maar alleen via de site. Ik wil de app zien als ik mijn telefoon open en vanuit de app mijn mail lezen en verzeNden.

0 Kudos
Jan F.
Level 20
Robbie2020 wrote:

Dan zult u in de App Store of een equivalent daarvan een mail app moeten downloaden en daar uw e-mailaccount gegevens aan koppelen. Deze kan je instellen volgens dit stappenplan :interface_go_instellingen:

RoWi
Level 20

Duidelijk Ziggo heeft geen eigen email app!!

Je kan op je smartphone wel een link naar die pagina maken althans ooit kon dat.

Via Gmail werkt het ook niet lekker meer wat mogelijk nog wel zou kunnen is een andere email app gebruiken en daar de juiste gegevens op instellen.

Robbie2020
Level 1
Topicstarter

Duidelijk, dank je wel.

0 Kudos