** Moderator: bericht aangevuld **
Ziggo e-mailadres aangemaakt. Hoe krijg ik de Ziggo mail app op startpagina?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Robbie2020 wrote:
Openen lukt wel, maar alleen via de site. Ik wil de app zien als ik mijn telefoon open en vanuit de app mijn mail lezen en verzeNden.
Dan zult u in de App Store of een equivalent daarvan een mail app moeten downloaden en daar uw e-mailaccount gegevens aan koppelen. Deze kan je instellen volgens dit stappenplan
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het is mij even onduidelijk welke startpagina je bedoeld.
Webmail open je via deze link.
Openen lukt wel, maar alleen via de site. Ik wil de app zien als ik mijn telefoon open en vanuit de app mijn mail lezen en verzeNden.
Robbie2020 wrote:
Dan zult u in de App Store of een equivalent daarvan een mail app moeten downloaden en daar uw e-mailaccount gegevens aan koppelen. Deze kan je instellen volgens dit stappenplan
Duidelijk Ziggo heeft geen eigen email app!!
Je kan op je smartphone wel een link naar die pagina maken althans ooit kon dat.
Via Gmail werkt het ook niet lekker meer wat mogelijk nog wel zou kunnen is een andere email app gebruiken en daar de juiste gegevens op instellen.
Duidelijk, dank je wel.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.