"Mijn hoofd emailadres is ineens niet meer toegankelijk en mail wordt teruggestuurd omdat het emailadres (@ziggo.nl) niet zou bestaan."
@kaidon Staat dat emailadres niet in Mijn Ziggo?
Welke foutmelding en tekst krijgt de verzender terug van de mailserver van Ziggo?
=========================================================================
TIP:
"Was juist bezig met een deal van 950.000 euro."
Met dergelijke deals is het, sinds de vorige eeuw al, de goede gewoonte om een professionele mailprovider te hebben die ook een redundant mailserver draait en continu backups maakt op een andere locatie dan waar de mailservers staan en met backups die je zelf terug kunt zetten vanuit verschillende perioden uit het verleden en met een 24/7 helpdesk met een responstijd van maximaal enkele uren.
Een consumenten provider heeft een enkele mailserver en hooguit een algemene backup van de gehele server om terug te zetten, geen persoonlijke backup en kan de responstijd zomaar oplopen tot 5 werkdagen voordat b.v. een monteur bij je is of een ICTer je probleem heeft aan kunnen pakken.
Daarnaast mag Ziggo vanuit de voorwaarden alle data die ouder is dan 12 maanden verwijderen als dat noodzakelijke is voor de continuïteit van het netwerk zonder de klant te waarschuwen.