ron273

Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Heb geen port forwarding op modem

Kan iemand voor mij port forwarding activeren op mijn modem?

Ik heb die menu optie niet op mijn Giga Connectbox.

Als er meer info nodig is, hoor ik het graag.

 

Ronald

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ron273
topicstarter
Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Waarschijnlijk doe ik iets niet goed, want er heeft sinds dinsdag nog geen moderator gereageerd, terwijl anderen wel een reactie kregen op dit onderwerp. Ik heb inmiddels via de Ziggo Helpdesk mijn aanvraag ingediend en vanochtend was het geregeld.

Bekijk in context

8 Reacties 8
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7523Posts
  • 477Oplossingen
  • 1584Likes

een moderator kan het modem

voor je op ipv4 only zetten als je daar mee akkoord gaat

 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

ron273
topicstarter
Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor de reactie, ja graag. Ik heb mijn gegevens aangevuld. 

ron273
topicstarter
Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Mariska Ik zag dat je iemand anders al had geholpen met deze vraag.

Zou je dit voor mij ook in gang kunnen zetten? 

robinjoo19
Expert
Expert
  • 2006Posts
  • 25Oplossingen
  • 575Likes

een moderator komt hier vanzelf binnen 1-2 werkdagen langs 🙂

ron273
topicstarter
Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Top, dan wacht ik geduldig af😁

ron273
topicstarter
Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Waarschijnlijk doe ik iets niet goed, want er heeft sinds dinsdag nog geen moderator gereageerd, terwijl anderen wel een reactie kregen op dit onderwerp. Ik heb inmiddels via de Ziggo Helpdesk mijn aanvraag ingediend en vanochtend was het geregeld.

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7523Posts
  • 477Oplossingen
  • 1584Likes

mooi dat geregeld is

door drukte kan het soms gebeuren dat je wat langer op een moderator moet wachten en dan is bellen met de klantenservice idd sneller

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 373Posts
  • 43Oplossingen
  • 144Likes

@ron273 fijn dat het inmiddels is geregeld 😄 

Door drukte is het inderdaad helaas niet eerder gelukt om jouw topic te behandelen. Goed dat je de weg naar de klantenservice hebt weten te vinden! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic