1
Vraag
2
Reacties
schovie

Stamgast
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb geen gebruikersnaam en wachtwoord voor ziggo hotspot

Hoe kan dit opgelost worden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12466Posts
  • 1024Oplossingen
  • 4719Likes
Hey schovie . Goed dat je hier bent gekomen om je vraag te stellen. Volgens mij mist er namelijk (dit zie je zelf verder niet) een regel in je abonnement waardoor je wifispot gegevens niet goed weergegeven worden. Ik pas dit snel in je abonnement aan. Als dit inderdaad het euvel was, zouden de gegevens binnen 48 uur zichtbaar moeten worden.
Hou je ons op de hoogte? 😄

Bekijk in context

9 Reacties 9
Jan F.
Expert
Expert
  • 16879Posts
  • 1322Oplossingen
  • 2535Likes
Als u een nieuwe klant bent kan het een paar dagen duren voordat alle gegevens in mijn Ziggo zijn ingevoerd. U kunt de helpdesk bellen of informatie vragen via de chat (www.ziggo.nl/chat).
schovie
topicstarter
Stamgast
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben al jaren klant, heb dit alleen nog niet eerder gebruikt.
Jan F.
Expert
Expert
  • 16879Posts
  • 1322Oplossingen
  • 2535Likes
schovie wrote:
Ik ben al jaren klant, heb dit alleen nog niet eerder gebruikt.

Dan kunt u beter de helpdesk benaderen.
schovie
topicstarter
Stamgast
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb ik gedaan. Er is al vanaf november een storing, die pas naar verwachting halverwege februari opgelost wordt.
Jan F.
Expert
Expert
  • 16879Posts
  • 1322Oplossingen
  • 2535Likes
Dat duurt wel erg lang.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12466Posts
  • 1024Oplossingen
  • 4719Likes
Hey schovie . Goed dat je hier bent gekomen om je vraag te stellen. Volgens mij mist er namelijk (dit zie je zelf verder niet) een regel in je abonnement waardoor je wifispot gegevens niet goed weergegeven worden. Ik pas dit snel in je abonnement aan. Als dit inderdaad het euvel was, zouden de gegevens binnen 48 uur zichtbaar moeten worden.
Hou je ons op de hoogte? 😄
schovie
topicstarter
Stamgast
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Doe ik.
schovie
topicstarter
Stamgast
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is gelukt. Ik kan nu op Ziggo Hotspot.
Heel erg bedankt.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12466Posts
  • 1024Oplossingen
  • 4719Likes
Super!

Ik zal degenen die hebben aangegeven dat het om een storing gaat hier ook op wijzen :-). Top dat het gelukt is. Veel plezier ermee!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic