Omdat wij veel thuiswerken en kinderen hebben die gamen hebben wij ons internet abonnement aangepast. Van een standaard abonnement bij Ziggo naar Gigga. In de hoop dat we bij beeldbellen geen haperend en vastlopend beeld hebben. Helaas. Ook nu loopt het regelmatig vast en valt WiFi weg. Zowel boven als beneden. Wie helpt?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hardop denkend:
Staat de wifi in je modem ook nog aan?
Staat het modem in router modus of in bridge?
Staat de Deco in router modus of als Access point?
Hoe check ik dat?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.