1
Vraag
2
Reacties
Dutchomega

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Haperend internet

Sinds enkele maanden hebben wij last van haperend internet. Wij met dit op zowel bedraad als op de wifi. De monteur is langs geweest en heeft de wand contact doos vernieuwd. Hij gaf aan dat we de modem moesten resetten en dat het waarschijnlijk in ons thuis netwerk zit en dat wij om en om de apparaten moeten verwijderen.

 

De volgende apparaten staan bedraad aangesloten: ps5, xbox s, smarttv, camera systeem. 

 

Op het moment als niks is aangesloten alleen de wifi merken wij nog steeds uitval.

Merk dat er dan in de modem log dat er een illegal drop is op het moment van uitvallen.

Zelf ben ik uitgedokterd misschien weet iemand hier meer.

 

 

31 Reacties 31
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

heb je het modem ook 30 seconde van de stroom gehad?

 

het lijkt mijn een goed plan als een moderator jou verbinding een dag monitor

Dutchomega
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Goedemiddag,  de modem is inderdaad meer dan 30 sec van het stroom geweest tijdens het verplaatsen.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@ Dutchomega Zoals @anoniemforum aangeeft gaan wij je verbinding monitoren. Na 24 uur kunnen we je hier meer informatie over geven. 

Dutchomega
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Dank je wel ik wacht rustig af

Dutchomega
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Ben wel nieuwsgierig hoe de meeting verlopen  is?

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik heb de moderators een seintje gegeven.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Dutchomega

 

De sessie van meting duurt t/m 18 augustus. Vanaf 19 augustus is het rapport voor ons inzichtelijk en kunnen we je informeren.
Als jij dan het rapport stuurt van jouw signaal, dan kunnen we dit vergelijken met hetgeen wij zien in het rapport.

Dutchomega
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Screenshot_20210819-172635_Chrome.jpg

Screenshot_20210819-172645_Chrome.jpg

Screenshot_20210819-172656_Chrome.jpg

 goede iddag hierbij de meldingen vanuit de modem.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

De meting ziet er keuring uit @Dutchomega! Heb je ook bijgehouden op welke momenten je exact problemen ervaarde? 

Dutchomega
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Goedemorgen, heb niet bij gehouden wanneer de storing optreedt mede doordat we weinig thuis waren.

 

Zelf merk ik op het moment wel verbetering maar kan ook komen dat we er een stuk minder gebruik van maken. 

 

 Toch zie ik crticals en errors in de mediabox.

Screenshot_20210824-071539_Chrome.jpg

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Een paar T3 errors per dag merk je niks van. 

Het laatste netwerklog, evenals de vorige, laten geen bijzonderheden zien, die aandacht behoeven.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Fijn dat alles er goed uitziet en dat @KBX458 dat ook nog even bevestigt. Hou het even goed in de gaten en als je wel problemen ervaart, dan horen we het graag en gaan we verder onderzoek doen! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic