Sinds enkele maanden hebben wij last van haperend internet. Wij met dit op zowel bedraad als op de wifi. De monteur is langs geweest en heeft de wand contact doos vernieuwd. Hij gaf aan dat we de modem moesten resetten en dat het waarschijnlijk in ons thuis netwerk zit en dat wij om en om de apparaten moeten verwijderen.
De volgende apparaten staan bedraad aangesloten: ps5, xbox s, smarttv, camera systeem.
Op het moment als niks is aangesloten alleen de wifi merken wij nog steeds uitval.
Merk dat er dan in de modem log dat er een illegal drop is op het moment van uitvallen.
Zelf ben ik uitgedokterd misschien weet iemand hier meer.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
heb je het modem ook 30 seconde van de stroom gehad?
het lijkt mijn een goed plan als een moderator jou verbinding een dag monitor
Goedemiddag, de modem is inderdaad meer dan 30 sec van het stroom geweest tijdens het verplaatsen.
@ Dutchomega Zoals @anoniemforum aangeeft gaan wij je verbinding monitoren. Na 24 uur kunnen we je hier meer informatie over geven.
Dank je wel ik wacht rustig af
Ben wel nieuwsgierig hoe de meeting verlopen is?
Ik heb de moderators een seintje gegeven.
Goedemorgen @Dutchomega
De sessie van meting duurt t/m 18 augustus. Vanaf 19 augustus is het rapport voor ons inzichtelijk en kunnen we je informeren.
Als jij dan het rapport stuurt van jouw signaal, dan kunnen we dit vergelijken met hetgeen wij zien in het rapport.
goede iddag hierbij de meldingen vanuit de modem.
De meting ziet er keuring uit @Dutchomega! Heb je ook bijgehouden op welke momenten je exact problemen ervaarde?
Goedemorgen, heb niet bij gehouden wanneer de storing optreedt mede doordat we weinig thuis waren.
Zelf merk ik op het moment wel verbetering maar kan ook komen dat we er een stuk minder gebruik van maken.
Toch zie ik crticals en errors in de mediabox.
Een paar T3 errors per dag merk je niks van.
Het laatste netwerklog, evenals de vorige, laten geen bijzonderheden zien, die aandacht behoeven.
Fijn dat alles er goed uitziet en dat @KBX458 dat ook nog even bevestigt. Hou het even goed in de gaten en als je wel problemen ervaart, dan horen we het graag en gaan we verder onderzoek doen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.